نقش زنوزی در ماشین سازی چیست؟

تیم فوتبال ماشین سازی با کمک محمدرضا زنوزی (مالک باشگاه تراکتور) بدهی‌های خود را پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته باشگاه ماشین سازی تبریز با شیمبا مهاجم برزیلی فولاد خوزستان به توافق رسید و طلب این بازیکن برزیلی را پرداخت کرد تا پرونده آخرین طلبکار باشگاه ماشین سازی هم در فیفا بسته شود.

پس از این موضوع دیگر ماشین سازی با تهدیدی مواجه نیست و می‌تواند قرارداد بازیکنان جدید خود را ثبت کند.  

باشگاه ماشین سازی پس از اینکه طلب چند بازیکن داخلی و دخسوس دروازه بان اسبق خود را پرداخت کرد، مبلغ ۱۶۸ هزار دلار هم به شیمبا داد تا پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز شود. البته این موضوع چندان هم بی حاشیه نبود.

محمدرضا زنوزی مالک سابق این تیم و حال حاضر تراکتور دستور پرداخت بدهی‌های این تیم را داده و نقش پر رنگی در این زمینه داشته است. این در حالی است که زنوزی برای اینکه به دلیل داشتن همزمان ۲ باشگاه، با مشکل مواجه نشود ترجیح داده باشگاه ماشین سازی را واگذار کند و فقط مالک تراکتور دیگر تیم تبریزی باقی بماند.

پس از این اتفاق پوررضایی مالکیت باشگاه ماشین سازی را خریداری کرد و به عنوان مالک جدید این تیم مشغول به کار شد. از همان ابتدا یکی از نظریه‌هایی که در مورد مالک باشگاه ماشین سازی مطرح شد این بود که زنوزی فقط به دلیل مشکلات قانونی این واگذاری را انجام داده است.

ماه گذشته حسن آذرنیا (مدیرعامل وقت باشگاه ماشین سازی) اعلام کرد که زنوزی اجازه داده تا باشگاه ماشین سازی به مدت ۳ سال از امکانات مجموعه ورزشی بنیان دیزل استفاده کند.  

مورد دیگری که در مورد کمک‌های مالک تراکتور به ماشین سازی مطرح می‌شود این است که زنوزی به دلیل عشق و علاقه‌ای که به مردم تبریز و باشگاه ماشین سازی دارد این کارها را انجام می‌دهد. البته این مورد هم چندان منطقی به نظر نمی‌رسد، زیرا ماشین سازی مالک جدیدی دارد مگر اینکه حضور مالک جدید صرفا جنبه تشریفاتی داشته باشد.

ماشین سازی امسال در فصل نقل و انتقالات یکی از کم هزینه‌ترین تیم‌ها بوده و هواداران این تیم نگران وضعیت باشگاه محبوب خود هستند. این تیم در هفته اول فصل جدید لیگ برتر فوتبال روز شنبه میزبان شهر خودرو خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۰ ۱۵ آبان ۱۳۹۹
حاشیه نساز مالک قبلی باید بدهاشو بده
آخرین اخبار