شهردار تهران مطرح کرد؛

سیل و زلزله دو بحران اصلی شهر تهران

حناچی گفت: دو بحران اصلی شناخته شده تهران سیل و زلزله است که مشکلاتی را طی سال‌های اخیر برای پایتخت نشینان به وجود آورده است.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، آیین رونمایی و بهره برداری از سامانه هشدار سریع زلزله، فاز دوم سامانه پیش بینی و هشدار سیل، سامانه پیش بینی یخبندان و امضای تفاهم نامه میان شهرداری تهران با جمعیت هلال احمر کشور صبح امروز (شنبه هفدهم آبان ماه) با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و رضا کرمی محمدی رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در محل این سازمان برگزار شد.

پیروز حناچی شهردار تهران در این مراسم اظهار کرد: دو بحران اصلی شناخته شده تهران سیل و زلزله است که مشکلاتی را طی سال‌های اخیر برای پایتخت نشینان به وجود آورده است. سامانه‌های هشدار زلزله و سیل آمادگی‌های لازم را در سطح شهر به وجود می‌آورند تا حوادث در اسرع وقت به اطلاع شهروندان و مسئولان مربوطه برسد.

وی افزود:در حوزه سیل در شهر تهران اقدامات لازم انجام شده است.

شهردار تهران گفت: نگهداری و به روزرسانی این سامانه‌ها از توجه بالایی برخوردار است، این سامانه‌ها می‌توانند هوشیاری ما را برای خدمات رسانی به شهروندان افزایش دهند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار