رتبه نخست امنیت سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی امن‌ترین استان برای سرمایه‌گذاری در بین استان‌های مرزی کشور است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، زینلی مدیرعامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی در آیین تکریم و معارفه استاندار خراسان جنوبی که با حضور معاون سیاسی وزیر کشور برگزار شد گفت: خراسان جنوبی در اوایل دولت تدبیر و امید، در شاخص بیکاری نوزدهمین استان کشور بود.

او  افزود: در سال ۹۷ پنج عدد کاهش یافت، اما این رتبه در سال ۹۸ و ۹۹ اول و یا دوم بوده که بیانگر برنامه‌ریزی عمیق اقتصادی محمدصادق معتمدیان استاندار پیشین خراسان جنوبی در این مدت بوده است.

زینلی با اشاره به اقدامات زیادی از جمله ده هزار واحد مسکونی، پروژه‌های هاب شتر در شرق کشور، توسعه اقتصادی در حوزه معدن و نهضت گلخانه‌ای خراسان جنوبی در زمان معتمدیان، گفت: این خدمات هیچ گاه از فکر مردم فراموش نخواهد شد.


بیشتر بخوانید 


مدیرعامل شرکت کویر تایر خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۲ سال خدمت معتمدیان تبدیل به برنامه و تدوین شد، گفت: به عنوان مردم، مطالبه‌گر و پیگیر خواهیم بود تا دچار سلایق اجرایی نشده و بیت‌المال به اضمحلال نرود.

او خطاب به معاون سیاسی وزیر کشور گفت: سهم خراسان جنوبی در تولید ناخالص ملی نیم درصد است؛ در حالی که ۱۰ استان ۷۰ درصد این آمار را دارند.

زینلی افزود: هم اکنون نظام به شرق کشور بدهکار است و امیدواریم این هم‌افزایی و تلاش‌ها همه جانبه باشد تا باعث توسعه اقتصادی و محرومیت‌زدایی شود.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار