نماینده ویژه آمریکا در امور ایران به خاورمیانه می‌آید

«الیوت آبرامز» برای رایزنی‌ها درباره ایران به فلسطین اشغالی، عربستان و امارات سفر خواهد کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، وزارت امور خارجه آمریکا روز شنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد الیوت آبرامز، نماینده ویژه این کشور در امور ایران و ونزوئلا، برای رایزنی‌ها درباره ایران به خاورمیانه سفر خواهد کرد.

در این بیانیه اعلام شده است: «الیوت آبرامز نماینده ویژه در امور ایران و ونزوئلا از هفتم تا دوازدهم ماه نوامبر (۱۷ تا ۲۲ آبان) برای رایزنی‌ها درباره ایران به اسرائیل، عربستان سعودی و امارات عربی متحده سفر می‌کند».

نماینده ویژه اواخر ماه سپتامبر مدعی شد  در صورت پیروزی دونالد ترامپ -رئیس‌جمهور آمریکا- در انتخابات، واشنگتن و تهران پس از انتخابات ریاست جمهوری در سوم نوامبر مذاکرات درباره موافقتنامه هسته‌ای ایران را آغاز خواهند کرد.

آبرامز پیشتر نیز با اعلام اینکه ساختار جامع تحریم‌ها به این معنی است که تغییر رهبری به زودی واقعیت را برای تهران تغییر نخواهد داد، مدعی شد جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا، اگر بخواهد هم نمی‌تواند همه تحریم‌های واشنگتن علیه ایران را لغو کند.

انتهای پیام/

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ریس جمهور جدید
۰۰:۰۰ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
ضرب المثلی هست که میگه خر ، همان خر است فقط پالن خر را برداشتند و روی خر دیگری گذاشتند.
ترامپ باشد یا جوبایدن فرقی نمی کند.
ترامپ و جوبایدن عروسک های خیمه شب بازی هستند.
افرادی که تحریم ها را وضع مکنند دستور قتل سردار سلیمانی را می دهند و ......... هیچ وقت در رسانه ها دیده نمی شوند.هیچ کس آنها را ندیده و نخواهد دید.
جوبایدن و وترامپ عروسک خیمه شب بازی هستن.
آخرین اخبار