آزادی تروریستی که در ۱۴ سالگی قصد سربریدن افراد را داشت

دولت انگلیس تروریستی را که در ۱۴ سالگی قصد سربریدن افراد را داشت مشمول آزادی مشروط دانست.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل، یکی از حامیان گروه تروریستی داعش که در ۱۴ سالگی قصد داشت در مراسم رژه روز یادبود کشته شدگان استرالیا و نیوزلند در نبرد گالیپولی ترکیه، سر یک سرباز را ببرد، در میان تروریست‌هایی است که قرار است به زودی آزاد شوند.

معین العابدین ۴۷ ساله که در سال ۲۰۰۲ پس از جمع آوری نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم مواد شیمیایی برای ساخت بمب در بیرمنگام به مدت ۲۰ سال به زندان محکوم شد، پس از دادرسی مشمول آزادی مشروط شد.

وی در میان بیش از ۱۰۰ تروریست محکوم شده‌ای است که پس از واجد شرایط بودن برای آزادی مشروط، در انگلیس آزاد می‌شود.

دو دوست دوران کودکی او که کنار هم در سوریه آموزش دیده اند؛ یک تبعه لندن که کتابچه دستورالعمل‌های ترور را تدوین کرده و مردی که پس از پیوستن به داعش با دختر ۹ ساله‌ای ازدواج کرد، از دیگر افرادی هستند که مشمول آزاد مشروط هستند.

این اقدام انگلیس، نگرانی‌ها در خصوص افزایش خطر حملات تروریستی در این کشور را افزایش داده است. پیش از این در حملات تروریستی در پاریس و وین عده‌ای کشته و زخمی شدند. عامل مهاجم جوانی بود که به اتهام تلاش برای پیوستن به داعش به یک سال زندان متهم شده بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
اين ازادي نيست انگليس ويا كشورهاي همسو اينگونه افراد را اناليز وقدرت ادم كشي وتخريب انان را استخراج كرده وبراي ارتكاب به جنايات بيشتر انها را مشمول ازادي مي داند در واقع با اين عمل هم وجهه ازادي خواهي ودموكراسي خود را نشان مي دهند وهم انسانهاي ملعون كه هريك نفرش مي تواند موجب ترس يك منطقه از مسلمانان باشد را رها مي كند مثل كسي كه گرگي را در ميان جمعيتي رها كند انها خوب مي دانند چه كار مي كنند
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۳:۴۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
یادت بخیر و روحت شاد حاج قاسم تابودی، ریشه ظلم فساد و تروریسم رو خشکوندی، با رفتنت دوباره دارن ظهر میکنن، خدا عاقبت همه رو بخیر کنه،،
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۳:۴۴ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
حاج قاسم رفت،، دوباره داعشی داره زنده میشه خدا بخیر کنه،، ی مدت حرفی از این کفتارها نبود،، حاج قاسم روحت شاد شهید زنده، کاش بودی،، شر این کثافتا رو از ریشه می‌سوزندی
Iran (Islamic Republic of)
رضایی
۰۱:۱۷ ۲۰ آبان ۱۳۹۹
خوب این را خود انگلیسی ها اموزش برای رد گم کردن چند صباهی انخا را ازاد می کنند مرگ بر انگلیس خبیث
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
مرده شور قیافه نحس این تروریست را بشوره شبیه کفتار هست
Iran (Islamic Republic of)
شهرفرنگ
۱۵:۰۵ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
باسلام ، نمی دانم این رفتار های قضایی یا دیوانگیست ، یا بر اساس داده هایی است که برای خودشان منطقی است ، تشخیص تغییر رویه مجرم ، نمایش عمومی امکان تغییر برای هر فرد با انتخاب صحیح و تصحیح ، اعلام آتش بس با گروه های افراطی ، ادامه سیناریو های ترس عامه از تهدیدها .... برای من هم مبهم است این تصمیم بر چه مبنای گرفته میشه .
آخرین اخبار