عضو شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تغییر کاربری یک معبد دینی در پایتخت/ خیابان ولیعصر هر روز خرابتر می‌شود

مسجد جامعی گفت: پول محور بودن سبب شده خیابان ولیعصر از پارک ملت به بالا خراب شود.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران در دویست و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه هجدهم آبان ماه) برگزار شد، با بیان اینکه در سال ۸۸ سندی در مورد وضعیت خیابان ولیعصر (عج) گردآوری شد که اتفاقا آقای حناچی در فرآیند آن حضور بسیار فعالی داشت، گفت: با اینکه کار‌های پژوهشی و کارشناسی زیادی در این حوزه انجام شده، اما هنوز تکلیف خیابان ولیعصر (عج) مشخص نیست.

عضو شورای شهر تهران با اظهار تأسف از اینکه وضعیت خیابان ولیعصر (عج) هر روز خرابتر می‌شود، گفت: اطلاعات آن باید به روی ضوابط طرح تفصیلی بنشیند.

مسجد جامعی با بیان اینکه پول محور بودن سبب شده خیابان ولیعصر (عج) از پارک ملت به بالا خراب شود، تصریح کرد: همه ایرانیان با این خیابان خاطره دارند و تقاضا دارم که هر چه زودتر اجرای این سند در دستور کار قرار گیرد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه از تخریب یکی از معابد دینی تهران انتقاد کرد و گفت: تا حالا سابقه نداشته که یکی از مراکز دینی تخریب شود، اما حالا شاهد هستیم که یکی از معابد دینی در محدوده خیابان جمهوری، در حال تبدیل به یک مرکز تجاری است.

مسجد جامعی با بیان اینکه سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران در این موضوع نقش دارند، گفت: شاهد هستیم که حالا همه آن را حاشا می‌کنند و ضرورت دارد که گزارشی از این اتفاق به شورای شهر ارائه شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار