درخشان: بعید است دلالان در انتخاب ملی پوشان فوتبال دخالتی داشته باشند

کارشناس فوتبال کشورمان درباره فهرست تیم ملی برای اردوی تدارکاتی آبان ماه توضیحاتی را بیان کرد.

حمید درخشان پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره انتقادات به لیست تیم ملی فوتبال ایران اظهار کرد: به نظرم  این لیست سلیقه سرمربی تیم ملی است.  اسکوچیچ تشخیص داده است که از این بازیکنان استفاده کند. البته طارمی و آزمون در تیم ملی حضور ندارند. من تا جایی که اطلاع دارم آزمون مصدوم است و طارمی هم مشکل روادید دارد. البته سایر بازیکنان مورد اعتماد سرمربی هستند  که به تیم ملی دعوت شده اند.  

درخشان درباره نقش دلالان در انتخاب لیست تیم ملی فوتبال گفت: بعید می‌دانم که دلالان در انتخاب نفرات تیم ملی فوتبال نقش داشته باشند. در شان اسکوچیچ  نیست که اختیار تیم ملی را به دست دلالان بسپارد تا آن‌ها در فهرست ملی پوشان دخالت کنند.  

بازی دوستانه با تیم ملی بوسنی محک جدی برای ملی پوشان ایران است 

کارشناس فوتبال درباره بازی دوستانه تیم ملی فوتبال برابر تیم ملی بوسنی بیان کرد: به نظرم این بازی، دیدار  تدارکاتی خوبی برای تیم ملی محسوب می‌شود. نتیجه این بازی مهم نیست. سرمربی تیم ملی فوتبال می‌تواند تیم خود را در این دیدار ارزیابی کرده و شاکله اصلی تیم ملی و سیستم بازی را مشخص کند. تیم ملی فوتبال باید رو به جلو حرکت کند. بازی‌های دوستانه کمک می‌کند تا اسکوچیچ ترکیب اصلی خود را بشناسد. امیدوارم تیم ملی بوسنی با نفرات اصلی خود برابر تیم ملی کشورمان قرار بگیرد تا محک جدی در این بازی بخوریم.  

درخشان درباره اینکه برخی از مربیان بعد از باخت تیم خود علیه داوران مصاحبه می‌کنند، گفت: به نظرم اقدام مربیان درست نیست که علیه داوران موضع گیری می‌کنند. آن‌ها باید شکست تیم خود را قبول کنند. البته احترام زیادی برای داوران قائل هستم، اما آن‌ها اشتباهاتی مرتکب می‌شوند که این اشتباهات سهوی است و از روی عمد سوت اشتباه نمی‌زنند. داوران تلاش می‌کنند کمترین اشتباه را در بازی‌ها داشته باشند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه باخت تیم‌ها به مربیان، بازیکنان و داوران ارتباط دارد، بیان کرد: معتقدم که مسائل فنی در باخت تیم‌ها تاثیرگذار است.  شاید در یک بازی اشتباهات داوری باعث شکست یک تیم شود، اما در سایر بازی‌ها داوران  در باخت تیم‌ها مقصر نیستند.


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار