معیار انتخاب «سالار» ها؛ رینگ بوکس یا اتاق فکر!

فدراسیون بوکس مدعی است که شایسته سالاری را برای انتخاب ملی پوشان در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بوکس پس از مدت‌ها بی ثباتی توانسته با هدایت علیرضا استکی به ثبات نسبی در برخی از اوزان برسد. البته این ثبات در برخی از اوزان جای خود را به بی ثباتی داده است.

از جمله وزن‌هایی که شاهد بی ثباتی در آن هستیم وزن ۹۱ کیلوگرم است. وزنی که احسان روزبهانی یکی از پر افتخارترین بوکسور‌های کشورمان در آن حضور دارد. احسان روزبهانی پس از درمان مصدومیت خود از ناحیه گردن هنوز انتظارات را برآورده نکرده است.  این ملی پوش پر افتخار بوکس تاکنون نتوانسته سهمیه المپیک توکیو کسب کند.

احسان روزبهانی در اردوهای اخیر تیم ملی نتوانسته به طور مداوم در تمام نوبت های صبح و عصر حاضر شود. همین موضوع گلایه کادرفنی را به همراه داشته است.

استکی سرمربی تیم ملی بوکس در مصاحبه اخیر خود اعلام کرده است که فقط در صورتی که احسان روزبهانی به طور مداوم در اردوی تیم ملی بوکس شرکت کند به اردوی جدید تیم ملی بوکس در تهران دعوت می‌شود.  

حسین ثوری رئیس فدراسیون بوکس در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد:  مطمئن باشید که مبنای تیم ملی بوکس شایسته سالاری است. احسان روزبهانی یکی از بوکسور‌های خوب و با تجربه کشورمان است که قطعا به اردوی بعدی تیم ملی بوکس دعوت خواهد شد. ما برای حضور او در تیم ملی بوکس مشکلی نداریم.

او گفت: پیش از این احسان روزبهانی درگیر مشکلات شخصی بود که این موضوع را با سرمربی تیم ملی در میان گذاشته بود. روزبهانی در اردوی تدارکاتی کیش هم به کرونا مبتلا شده بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار