جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین:

طرح «هر معلم ۳ دقیقه با کرونا»، اجرایی شود

جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین از معلمان خواست  حداکثر به مدت سه دقیقه راه مقابله با کرونا را به دانش‌آموزان آموزش دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان یکی از محور‌های اثرگذار مقابله با ویروس کرونا را آموزش و فرهنگ سازی دانست و بیان کرد: معلمان به جهت تجربه‌ای که در این حوزه پیدا کرده‌اند، می‌توانند نقش آفرینی  و توصیه‌های بهداشتی و مراقبت‌های اولیه برلی مقابله با این بیماری را به دانش‌آموزان خود انتقال دهند.

حبیبی ضمن اشاره به آمار ۲۳۵ هزار نفری دانش‌آموزان و حدود ۱۶ هزار نفری فرهنگیان شاغل استان، اظهار کرد: اگر راه‌های مقابله با این ویروس از طریق معلمان به دانش‌آموزان آموزش داده شود و بر انجام دستورالعمل و توصیه‌های بهداشتی این بیماری تاکید گردد، می‌توان طیف گسترده‌ای از آحاد جامعه را در بحث پیشگیری از بیماری کرونا آموزش داد.

جانشین ستاد پیشگیری از کرونا استان گفت: با اطمینان می‌توان گفت که چنانچه این مساله در کلاس‌های درس به مورد اجرا درآید به طور تقریبی تمام خانواده‌ها تحت تاثیر آموزش‌های اولیه و آشنایی با مقابله این ویروس قرار می‌گیرند.

حبیبی گفت: با انجام چنین اقداماتی، روزانه موضع کرونا و آثار مخرب آن آموزش داده خواهد شد و چنانچه معلمان اهتمام کنند، آموزش بیماری کرونا در سطح جامعه فراگیر شده و قطعا نقش موثری در پیشگیری از این بیماری خواهد داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار