تهیه جهیزیه برای زوج‌های محروم در بهبهان

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان گفت: به همت قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) و بسیج سازندگی برای ۵ زوج جوان محروم جهیزیه کامل تهیه و به آنها اهدا شد.

 سرگرد صاحب هاشم زاده مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به فعالیت‌های گروه‌های جهادی این شهرستان در زمینه کمک به محرومیت زدایی گفت: جهادگران بسیج سازندگی ناحیه بهبهان اقداماتی در زمینه کمک به مردم محروم شامل تهیه جهیزیه، کمک به برداشت محصول کنجد، بازسازی قبور شهدا، تهیه لوازم التحریر و آموزش در زمینه مقابله با کرونا داشتند.

او با بیان اینکه به همت قرارگاه حضرت ابوالفضل (ع) و بسیج سازندگی برای ۵ زوج جوان محروم جهیزیه کامل تهیه شد و به صورت رایگان در اختیار آنها قرار گرفت، افزود: در ادامه فعالیت‌های جهادی، جهادگران بسیج سازندگی با راهنمایی بنیاد شهید بهبهان اقدام به بازسازی قبور مطهر شهدای این شهرستان کردند تا محلی برای زیارت مردم شهید پرور باشد.

سرگرد هاشم زاده بیان داشت: جلسه‌ای در قرارگاه امام رضا (ع) از سوی حوزه‌های مقاومت بسیج بهبهان باگروه‌های جهادی جهت تقسیم کار برای ضدعفونی معابر و توزیع ماسک رایگان میان مردم برگزار شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه بهبهان ادامه داد: با هدف کمک به ۲ خانواده محروم که توانایی پرداخت هزینه کارگر برای برداشت محصول را نداشتند، جهادگران گروه‌های جهادی شهید خادمی و شهید فنی بسیج سازندگی اقدام به برداشت این محصول برای این ۲ خانواده کشاورز کردند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.