۲ دانش‌آموز مراغه‌ای به مرحله نهایی المپیاد نانوی کشوری راه یافتند

مدیر آموزش و پرورش مراغه با اشاره به موفقیت‌های دانش‌آموزان این شهرستان در رویداد‌های علمی کشور از راهیابی ۲ دانش‌آموز مراغه‌ای به مرحله نهایی دهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،آسیابی مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: پس از برگزاری مراحل اول و دوم یازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو، در نهایت نفرات برتر برای حضور در مرحله نهایی مشخص شدند که نام ۲ دانش آموز مراغه‌ای نیز در این لیست دیده می‌شود.

او افزود: در این مرحله از المپیاد، سهم آذربایجان‌شرقی از ۳۰ نفر برگزیده کشوری، سه نفر بوده که ۲ نفر از آن‌ها را دانش آموزان مراغه تشکیل می‌دهند.

آسیابی گفت: محمد متینی و فرشته درختی خضرلو از مراغه به مرحله نهایی المپیاد کشوری نانو راه یافته اند و با ۳۰ نفر از دانش آموزان نخبه و منتخب برای کسب مدال رقابت خواهند کرد.

او با تبریک کسب رتبه دوم المپیاد دانش آموزی نانو توسط آذربایجان شرقی گفت: موفقیت در زمینه‌های پژوهشی و علمی امری قابل یادگیری بوده که پژوهش‌سرای دانش‌آموزی مراغه در این زمینه، گام‌های موثری برداشته است.

او افزود: در چند سال اخیر با توجه به راه اندازی مرکز پژوهش‌های دانش آموزی نانو در این شهرستان، ظرفیت‌ها و استعداد‌های موجود دانش آموزان مستعد شناسایی و برای شرکت در رویداد‌های علمی کشوری از جمله المپیاد نانو انتخاب  می‌شوند.

آسیابی گفت: اطلاعیه مربوط به چگونگی اجرای مرحله نهایی پس از مشخص شدن جزئیات آن با توجه به شرایط متاثر از شیوع ویروس کرونا، در سایت باشگاه نانو به آدرس https://nanoclub.ir و کانال آموزش و پرورش مراغه در شبکه شاد به آدرس https://shad.ir/APM ۱۸۵۷ اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.