ثبت نام ۱۱ کتاب فروشی خراسان جنوبی در طرح پاییزه کتاب

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ثبت نام ۱۱ کتاب فروشی در طرح پاییزه کتاب در استان خبر داد.

رمضانی معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: امسال طرح  پاییزه کتاب با مشارکت ۱۱ کتابفروشی در هفته کتاب و کتاب خوانی از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه برگزار می‌ شود.

او با اشاره به این که طرح پاییزه کتاب با هدف حمایت از کتابفروشان و ناشران و ترویج کتابخوانی، برگزار می‌ شود، ادامه داد: علاقمندان می‌ توانند در مدت اجرای این طرح، از تخفیف ۲۰ درصدی بهره‌ مند شوند.


بیشتر بخوانید


رمضانی با اشاره به این که سقف مجاز خرید برای هر خریدار حداکثر ۲۰۰ هزار تومان است افزود: سقف یارانه خرید نیز برای هر خریدار ۴۰ هزار تومان اعلام شده است.

معاون امور فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: در طرح پاییزه کتاب امسال به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی در شرایط شیوع ویروس کرونا و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، خرید‌ های غیرحضوری نیز با ثبت اطلاعات مربوطه در پنلی از سوی کتابفروشی‌ ها پوشش داده می‌ شود.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.