خونسردی عجیب مرد میانسال در زیر باران شدید!

ویدئویی که غذاخوردن یک مرد میانسال در زیر باران شدید را نشان می دهد مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئو‌های زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود، از ویدئو‌های آموزشی و ورزشی گرفته تا ویدئو‌های سرگرمی. اما برخی از این ویدئو‌ها توجه بینندگان زیادی را به خود جلب کرده و به قول معروف تبدیل به ویدئو‌هایی داغ می‌شوند.

مانند ویدئویی که یک مرد میانسال را در حال صرف غذا در زیر بارش باران شدید نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که باران با شدت زیادی در حال باریدن است این مرد که لباسش کاملا خیس شده اقدام به خوردن سوپ داغ می‌کند. او بدون توجه به خیس شدن لباس خود از خوردن سوپ داغی که روی میز قرار دارد لذت می‌برد.


بیشتر بخوانید


این ویدئو که در تاریخ ۵ نوامبر در شبکه اجتماعی ردیت منتشر شد توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد. این کلیپ سپس توسط یک کاربر اینستاگرام در این شبکه اجتماعی منتشر و پربازدید شد.

در توضیح این ویدئو آمده است: «زندگی شما چطور می‌گذرد؟»

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام واکنش کاربران را به همراه داشت. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «این یک درس خوب برای عموم مردم است که به اتفاقات سال ۲۰۲۰ واکنشی نرمال داشته باشند و با خونسردی برخورد کنند. کاربر دیگر نوشت: «واقعا جالب بود. حتی ماسک زدنش در زیر این هوای بارانی. با مشکلات زندگی باید اینگونه مواجه شد، با خونسردی و حفظ  آرامش.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار