رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

واگذاری هپکو نهایی شد/ دیگر اجازه حیف و میل در هپکو را نمی‌دهیم

موسوی گفت: دادگستری استان مرکزی بر روند فعالیت‌ها و واگذاری در شرکت هپکو نظارت کامل دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام عبدالمهدی موسوی رئیس کل دادگستری استان مرکزی، با اشاره به آخرین وضعیت شرکت هپکو اراک اظهار کرد: مراحل واگذاری شرکت هپکو اراک تقریبا نهایی شده و آنچه به ما مربوط است با حساسیت پیگیری می‌کنیم که واگذاری به درستی انجام شود و دیگر اجازه حیف و میل در هپکو را نمی‌دهیم.

موسوی افزود: مجموعه قضایی بر روند کار هپکو با جدیت نظارت دارد و پیگیر موضوع است تا دوباره خیف و میلی در اموال شرکت پیش نیاید و اتفاقی از آن ایام نیفتاده که شاهد دوباره مشکلات این شرکت مهم تولیدی باشیم بنابراین همانطور که تاکید رئیس دستگاه قضا و اولویت دادگستری استان بوده، با حساسیت موضوعات را پیگیری می‌کنیم.

او بیان کرد: سازمان تامین اجتماعی هم پای کار آمده، اما نه آن چنان که دادگستری در نظر داشت که وارد موضوع شود با این حال و در هرصورت پای کار آمدند و نقل و انتقالات در هپکو انجام شده است.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی ادامه داد: مشکلات گذشته از جمله درگیری، تنش‌ها، نگرانی‌هایی بین شورای اسلامی کار و کارگران با مجموعه مدیریت در شرکت هپکو نداریم، هرچند با رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

موسوی خاطر نشان کرد: با این حال، آرامشی در این زمینه حکمفرما است که این آرامش می‌تواند مقدمه‌ای برای ارتقا هپکو و رسیدن به روز‌های اوج آن باشد،چراکه معتقدیم روز‌های اوج این شرکت رسیدن به تولید انبوه و رفع دغدغه کارگران است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام / ش ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.