توئیت وزیر سابق ارشاد درباره تظاهرات میلیونی ماگا در آمریکا

سید محمد حسینی، وزیر سابق ارشاد در توئیتی به تظاهرات هوادارن ترامپ (ماگا) برای اعتراض و ابراز خشم نسبت به "تقلب در انتخابات" در روز شنبه ۱۴ نوامبر در واشنگتن واکنش نشان داد.

وزیر ارشادبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود ۱۰ روز از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا می‌گذرد. در حالی که پس از پایان انتخابات، جو بایدن نامزد حزب دمکرات به عنوان فرد پیروز معرفی شد، اما اعتراض ترامپ به وقوع تقلب در انتخابات، موجب بازشماری آراء در برخی ایالت‌ها شده است.

دونالد ترامپ که از زمان شمارش آراء مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شده بود همچنان به توئیت‌های خود درباره این انتخابات و وقوع تقلب در آن ادامه می‌دهد. او در تازه‌ترین توئیت خود مدعی پاک شدن ۲.۷ میلیون رای خود در انتخابات اخیر شد. علاوه بر ترامپ، طرفداران او نیز خود را برای برپایی یک تظاهرات میلیونی در نیویورک آماده می‌کنند. تظاهراتی که می‌تواند اختلاف بر سر تقلب در انتخابات میان دو نامزد را به صحنه رویارویی طرفداران آن‌ها در خیابان تبدیل نماید.


بیشتر بخوانید


سید محمد حسینی، وزیر سابق ارشاد در توئیتی به برپایی این تظاهرات در نیویورک پرداخت. حسینی در این پست نوشت: «هواداران ترامپ (ماگا) برای تجمع، اعتراض و ابراز خشم نسبت به "تقلب در انتخابات" در روز شنبه ۱۴ نوامبر در واشنگتن آماده می‌شوند. بعضی شخصیت‌های معروف آمریکا و فعالان توئیتری با هشتگ تظاهرات میلیونی ماگا از مردم خواسته‌اند در این تظاهرات شرکت کنند.»

توئیت وزیر ارشاد سابق درباره تظاهرات میلیونی ماگا در آمریکا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.