انعقاد تفاهم نامه همکاری بین هلال احمر و بیمارستان افضلی پور

تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر و بیمارستان افضلی پور کرمان به منظور گسترش همکاری متقابل در زمینه فعالیت‌های بشردوستانه، تامین داور و سایر تجهیزات درمانی منعقد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  رضا فلاح، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان کرمان و بیمارستان افضلی پور گفت: اعتلای فرهنگ داوطلبی و مسئولیت پذیری اجتماعی، توسعه فعالیت‌های بشردوستانه در شرایط عادی و حادثه، ارتقای سطح تعامل بین بخشی و افزایش همکاری‌ها و مشارکت برای هدایت و جذب کمک‌های خیران در تامین دارو و تجهیزات پزشکی از اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.

او افزود: فراهم آوردن بستر لازم به منظور فعالیت‌های بشردوستانه و داوطلبانه، ارائه آموزش‌های عمومی و تخصصی امدادونجات و ...، تامین دارو، لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز بیمارستان از طریق داروخانه هلال احمر و مشارکت داوطلبان هلال احمر در زمان حوادث برای رفع نیاز‌های بیمارستان از تعهدات جمعیت هلال احمر در این تفاهم نامه است.

فلاح بیان داشت: مشاوره و مشارکت کادر تخصصی بیمارستان در زمینه حفظ و به روز نگهداشتن تجهیزات بیمارستان صحرایی جمعیت هلال احمر قبل از حوادث و مشارکت  برای راه اندازی و تامین نیروی انسانی بیمارستان صحرایی با هدف ارتقای سطح خدمات درمان اضطراری در زمان حوادث، حمایت از مددجویان معرفی شده جمعیت هلال احمر با استفاده از پتانسیل مددکاری و خیران، حضور امدادگران در بخش‌ها یا اورژانس بیمارستان به عنوان کار آموزی در صورت امکان با هماهنگی مسئولان بیمارستان و ... از تعهدات بیمارستان افضلی پور در این تفاهم نامه است.

او تصریح کرد: مشارکت در برگزاری کارگاه‌های آموزشی و توانمندسازی، کمک به تامین تجهیزات، امکانات و ماشین آلات مورد نیاز برای مداخله تخصصی در مدیریت بحران و مشارکت در برگزاری مانور‌های دورمیزی، میدانی و تخصصی مدیریت بحران و درمان اضطراری از تعهدات مشترک این دو دستگاه است.

تفاهم نامه همکاری بین جمعیت هلال احمر استان کرمان و بیمارستان افضلی پور به منظور تعامل و گسترش همکاری‌های موثر و بهره مندی از ظرفیت‌های متقابل در زمینه فعالیت‌های بشردوستانه و استفاده بیشتر از ظرفیت‌های موجود برای ارائه خدمات به شهروندان منعقد شد.

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار