رهبر انقلاب:

جوانان مایه پیشرفت انقلاب اسلامی هستند + فیلم

پوستر و ویدئویی از بیانات رهبر انقلاب درباره نقش جوانان امروزی در پیشرفت انقلاب و افزایش سطح آگاهی مردم در دوران ظهور امام زمان (عج) در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از گذشت بیش از چهل دهه از عمر انقلاب اسلامی ایران و تلاش‌های فراوان دشمنان برای فروپاشی جمهوری اسلامی، امروزه بیش از هر زمان دیگری حضور جوانان پر همت و با اراده برای قدرت بخشیدن به این حکومت و افزودن به بصیرت انقلابی در سطح جهان ضروری است.

به تازگی ویدئویی از بیانات رهبر انقلاب درباره نقش جوانان در پیشرفت انقلاب اسلامی و افزودن بر معرفت و آگاهی انقلابی در سایت دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای منتشر شده است؛ بر اساس این ویدئو ایشان انقلاب اسلامی را به نهالی تشبیه کردند که با گذشت چهل سال به درختی تنومند تبدیل شده و هیچ قدرتی نمی‌تواند آن را تکان دهد. رهبر انقلاب در ویدئوی مذکور بصیرت و اقدام انقلابی را از جمله مهمترین سرفصل‌ها برای جوانان انقلابی معرفی کردند.


بیشتر بخوانید


در ادامه ویدئوی منتشر شده در سایت رهبر انقلاب را مشاهده می‌کنید:

همچنین این سایت پوستری از بیانات رهبر انقلاب درباره سطح آگاهی جوامع و مردم در دوران ظهور امام زمان (عج) را منتشر کرد؛ در متن این پوستر آمده است:

" رهبرانقلاب: در دوران امام زمان، عقل و خرد انسان‌ها، آگاهی انسان‌ها در یک سطح بسیار بالایی است یعنی رهبری، ولی خدا آگاهی بخش است. مثل خورشیدی است که در فضای بشریت می‌درخشد و تاریکی‌ها را می‌زداید. "

پوستر بیانات رهبر انقلاب

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.