وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر کرد؛

دست نوشته حجت الاسلام اژه‌ای خطاب به دانش آموزان سمپادی

محمدجواد آذری جهرمی در پی فوت حجت الاسلام جواد اژه ای، دست نوشته‌ای از او خطاب به دانش آموختگان سمپادی را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام جواد اژه‌ای داماد ارشد شهید آیت الله سید محمد حسین بهشتی بود که صبح امروز بر اثر ابتلا به بیماری کرونا بدرود حیات گفت. در پی فوت او رهبر انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای نیز با صدور پیامی به خانواده اش تسلیت گفتند و بسیاری از چهره‌های مذهبی و سیاسی نیز از او در صفحات مجازی خود یاد کردند.

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور نیز در پی این ضایعه، با انتشار دست خطی از حجت الاسلام اژه‌ای خطاب به دانش آموختگان سمپادی، از او به نیکی یاد کرد و حجت الاسلام اژه‌ای را به عنوان کسی که با راه اندازی مدارس سمپادی به خارج شدن بسیاری از خانواده‌ها از چرخه فقر کمک کرده و بستر پرورش اساتید و نخبگان زیادی را فراهم کرده معرفی کرد.


بیشتر بخوانید


در ادامه متن و پست منتشر شده از سوی آذری جهرمی را مشاهده می‌کنید:

" مرحوم دکتر اژه‌ای را از نزدیک نمی‌شناختم، ولی همۀ بچه‌های سمپاد از او به نیکی یاد می‌کنند. ارزش استعداد‌ها را می‌دانست و به فکر آینده روشن ایران بود. مریم میرزاخانی‌ها محصول نگاه و توجه یکسان او به پرورش استعدا‌های دختران و پسران بود.

در بسیاری از مناطق محروم، مدارس سمپادی که او تاسیس کرد، بچه‌ها و خانواده‌های محروم را چرخۀ فقر بیرون کشید و از آن بچه‌ها اساتید و دانشمندانی برجسته ساخت.

یکی از دوستان برایم دستخطی فرستاد از مرحوم دکتر اژه‌ای که در آن از بچه‌های سمپادی پرسیده بود: «فکر می‌کنید برای سرزمین خود چه کار مفیدی می‌توانید انجام دهید؟»

ما چه جوابی به این سوال می‌دهیم؟ "

پست آذری جهرمی در پی فوت حجت الاسلام اژه ای

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار