مدیرفنی باشگاه تراکتور درباره وضعیت این تیم تبریزی در لیگ برتر فوتبال توضیحاتی داد.

عباس چمنیان مدیرفنی باشگاه تراکتور در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این تیم تبریزی اظهار کرد: تمرینات تیم تراکتور زیر نظر علیرضا منصوریان پیگیری می‌شود و تنها حاج صفی و ایمانی به علت حضور در اردوی تیم ملی در تمرینات نیستند. به هر حال فاصله زمانی ایجاد شده در بازی‌های لیگ برتر فرصتی برای تیم ما به وجود آورده تا به آمادگی دست یابیم.

او ادامه داد: تراکتور جزو تیم‌هایی است که دیرتر تمرینات آماده سازی خود را شروع کرد و از سایر تیم‌ها عقب‌تر هستیم، اما تعویق یک هفته‌ای مسابقات لیگ برتر به نفع تیم ما شد تا به مرز آمادگی برسیم.

ملی پوشان در بازی های تدارکاتی، بیشتر محک می خورند 

چمنیان درباره بازی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر تیم ملی بوسنی بیان کرد: با توجه به شرایط موجود امکان برگزاری بازی‌های تدارکاتی زیاد برای تیم ملی وجود ندارد، به همین دلیل بازی دوستانه با بوسنی را به فال نیک می‌گیریم. همچنین انسجام خوبی در همه خطوط تیم ملی در این بازی وجود داشت و ملی پوشان بازی خوبی ارائه کردند. علاوه بر این، ساختار تیمی در بخش حمله تیم ملی فوتبال خلاقانه بود و ما را به بازی‌های آینده امیدوار کرد.

کارشناس فوتبال درباره اینکه تیم ملی بوسنی نفرات اصلی اش را در اختیار نداشت، گفت: شرایط بازی با تیم‌های قدرتمند فراهم نیست به همین علت تیمی قوی‌تر از بوسنی وجود نداشت تا تیم ملی فوتبال با آن تیم بازی کند. تیم بوسنی نسبت به گذشته تغییر کرده است، اما نباید فراموش کنیم که تیم ملی فوتبال کشورمان اجازه خودنمایی به حریف خود را نداد و در نهایت به پیروزی دست یافت. به نظرم هر چه بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای تیم ملی فراهم شود در آن صورت ملی پوشان با تفکرات اسکوچیچ آشنا می‌شوند و محک جدی هم می‌خورند.

چمنیان: تعویق مسابقات به نفع تیم تراکتور است/ ساختار تهاجمی تیم ملی فوتبال خلاقانه بود

تیم ها با درایت بیشتر می توانند تعطیلات لیگ را مدیریت کنند

او درباره اینکه تعطیلی مسابقات  لیگ برتر به ضرر تیم تراکتور نیست، اظهار کرد: به هر حال این موضوع اجتناب ناپذیر است و تیم ملی فوتبال در اولویت قرار دارد. همچنین ما در تعطیلات می‌توانیم روی نقاط ضعف و قوت خود بیشتر کار کنیم تا به موفقیت دست یابیم. شیوع ویروس کرونا و بازی‌های تیم ملی وقفه‌ای در مسابقات لیگ برتر به وجود آوردند، اما تیم‌ها با درایت بیشتر می‌توانند تعطیلات پیش رو را مدیریت کنند.  

چمنیان درباره وضعیت خط حمله تراکتور و نگرانی هواداران از نبود مهاجم گلزن در این تیم تبریزی گفت: در جلسه کادر فنی تیم تراکتور چند گزینه برای خط حمله تیم مطرح شد که بعد از بررسی مهاجم مدنظرمان را به باشگاه اعلام کردیم و مسئولان باشگاه با محمد عباس زاده به توافق نهایی رسیدند و این بازیکن را به خدمت گرفتند. البته با یک بازی نمی‌توانیم درباره تیم تراکتور قضاوت کنیم، چون برنامه تاکتیکی منصوریان به این صورت بوده است. علاوه بر این، برنامه تهاجمی در نظر گرفته می‌شود تا خط حمله ما موثر عمل کند و آمار گلزنی مان افزایش یابد.  

لیست تیم تراکتور با جذب یک مدافع تکمیل می شود 

مدیرفنی باشگاه تراکتور درباره وضعیت خط دفاع تراکتور اظهار کرد: ما مدافعان خوبی در اختیار داریم، اما بعد از جذب مهاجم، به دنبال مدافع هم هستیم تا لیست بازیکنان خود را تکمیل کنیم. به هر حال بازیکن جذب شده باید آن قدر موثر باشد که بار تدافعی تیم ما را افزایش بدهد.  

چمنیان بیان کرد: بازیکنان جوان خوبی داریم و آن‌ها انگیزه زیادی دارند تا در طول فصل به تیم تراکتور کمک کنند. همچنین سیاست باشگاه تراکتور و تدبیر زنوزی (مالک باشگاه تراکتور) این است که از بازیکنان جوان و بومی در تیم استفاده شود و تاکنون ۴، ۵ بازیکن محصول آکادمی تراکتور به تیم اضافه شده اند. برنامه بلند مدت طراحی شده است تا اعضای کادر فنی از بازیکنان مستعد به تدریج در ترکیب تیم استفاده کنند.  


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار