آغاز عملیات اجرایی اصلاح شبکه فاضلاب محله «آقاجان»

مدیر امور آب و فاضلاب شهر کرمانشاه از آغاز عملیات اجرایی اصلاح شبکه فاضلاب محله «آقاجان» شهر کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی رشیدپور مدیر امور آب و فاضلاب شهر کرمانشاه گفت : شبکه فاضلاب کوچه مهر در محله آقاجان، هر ساله در فصل بارش به علت ورود و هدایت آب‌های سطحی ناشی از بارندگی با مشکلاتی از قبیل ورود آب و فاضلاب به داخل منازل ساکنین محله مواجه می‌شود.

او گفت : با پیگیری‌های که به عمل آمده و با هماهنگی با فرمانداری و شهرداری این منطقه، پس از بررسی‌های گزینه‌های مختلف برای رفع این مشکل به این نتیجه رسیدیم که قطر خط خروجی فاضلاب را افزایش دهیم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهر کرمانشاه افزود: با دستور کاکاوند مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمانشاه، عملیات شستشوی شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح مناطق سه گانه شهر کرمانشاه در سی ام مهرماه سال جاری به صورت هماهنگ انجام شد.

رشیدپور ادامه داد: بررسی وضعیت موجود شبکه جمع آوری فاضلاب جهت عملیات پیشگیرانه و جلوگیری از پس زدگی فاضلاب در روز‌های بارانی در دستور کار قرار گرفته که اگر نیاز به اصلاح و یا شستشوی شبکه باشد در اسرع وقت انجام شود.

او گفت: در حال حاضر بازدید‌ها به صورت مستمر توسط کارشناسان این شرکت از شبکه جمع آوری فاضلاب در سطح استان در دستور کار است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.