مدیرکل بیمه سلامت لرستان:

اعتبار دفترچه بیمه سلامت غیرحضوری تمدید می‌شود

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: اعتبار دفترچه‌های درمانی این سازمان به منظور جلوگیری از ازدحام در وضعیت قرمز شیوع کرونا به صورت غیرحضوری تمدید می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان،شاهدخت فتحی بیرانوند،مدیرکل بیمه سلامت لرستان روز یکشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: دفترچه بیمه صندوق‌های این سازمان شامل کارکنان دولت، سایر اقشار و نظام ارجاع، روستاییان و عشایر و بیمه همگانی تا پایان سال به صورت سیستمی اعتباردهی می‌شود و نیازی به حضور در دفاتر پیشخوان نیست.

او بیان کرد: همچنین تمامی موسسات طرف قرارداد از جمله پزشکان، داروخانه‌ها، بیمارستان ها، مراکز تصویربرداری وآزمایشگاهی اطمینان داشته باشند هیچ مشکلی در پذیرش اسناد این دفترچه‌ها وجود ندارد و نسخه‌های تجویزی مشمول تعدیل نمی‌شود.

فتحی بیرانوند تصریح کرد: افرادی که دفترچه آن‌ها برگ سفید ندارد می‌توانند با مراجعه به سایت https://eservis.ihio.gov.ir و انتخاب نزدیکترین دفتر پیشخوان محل سکونت نسبت به دریافت دفترچه در زمان مناسب اقدام کنند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: تاریخ اعتبار دفترچه‌هایی که ابتدای سال ۹۹ به اتمام رسیده، تا پایان سال تمدید شده است و همه بیمارستان‌ها، پزشکان، داروخانه‌ها و آزمایشگاه‌های می‌توانند این دفترچه را بپذیرند.

فتحی بیرانوند بیان کرد: بیمه شدگان می‌توانند با شماره گیری #۱۶۶۶* از تاریخ اعتبار دفترچه بیمه سلامت خود آگاهی یابند.

او اضافه کرد: همچنین صدور دفترچه بیمه سلامت رایگان شده است و متقاضیان می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق سامانه https://eservis.ihio.gov.ir نسبت به ثبت نام و انتخاب نزدیکترین دفتر پیشخوان محل سکونت، جهت دریافت دفترچه رایگان اقدام کنند.

او ادامه داد: یک میلیون و ۶۰ هزار نفر معادل حدود ۶۰ درصد از جمعیت یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفری لرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۷۰ درصد بیمه شدگان صندوق‌های روستائیان و عشایر و بیمه سلامت همگانی مشمول دریافت دفترچه رایگان شدند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.