نگاهی به روزنامه‌های ورزشی اروپا - ۲۵ آبان؛

رونالدو صید جدید کانته و فرانسه/ نیم نگاه اسپانیا به شکست آلمان در لیگ ملت‌های اروپا

روزنامه‌های ورزشی اروپا امروز به رشته‌های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بازی‌های لیگ ملت‌های اروپا مورد توجه روزنامه‌های مطرح اروپایی قرار گرفت و یکی از اصلی‌ترین عناوین این روزنامه‌ها پیروزی پرتغال برابر فرانسه و تساوی اسپانیا برابر سوئیس است.

این روزنامه‌ها همچنین به انتقال اریک گارسیا مدافع اسپانیایی مد نظر بارسلونا، اخبار نقل و انتقالات و سرنوشت چند بازیکن و تورنمنت تنیس در لندن پرداخته اند.

روزنامه اسپانیایی مارکا

این روزنامه به تساوی تیم ملی اسپانیا مقابل سوئیس در لیگ ملت‌های اروپا و ابقای این تیم در جایگاه دوم پس از آلمان در گروه ۴ پرداخت و نوشت: "شما باید آلمان را شکست دهید. "

این روزنامه همچنین در مورد مسابقات تنیس ATP نوشت: "رافائل نادال در لندن شکوفا می‌شود. "

مارکا همچنین به عملکرد ورزشکاران اسپانیایی در سال ۲۰۲۰ پرداخت.

روزنامه SPORT

تیتر یک این روزنامه به معامله اریک گارسیا، مدافع منچسترسیتی اخیرا مورد توجه باشگاه بارسلونا قرار دارد اختصاص دارد. این روزنامه درباره این موضوع نوشت: "اریک گارسیا تابستان در باسلونا. کاتالانی‌ها در حال مذاکره با منچستر سیتی هستند تا این انتقال در ژانویه انجام شود، اما تیم انگلیسی مصر به پرداخت ۱۵ میلیون یورو از طرف بارسا است. "

اسپرت به تساوی اسپانیا برابر سوئیس در لیگ ملت‌های اروپا پرداخت و نوشت: "اسپانیا برای صعود به آلمان چشم دوخته است. "

این روزنامه همچنین گزارشی درباره مسابقات اتومبیلرانی B و فرمول یک منتشر کرد.

روزنامه موندو دپورتیوو

این روزنامه بر تساوی اسپانیا برابر سوئیس در لیگ ملت‌های اروپا تمرکز دارد و درباره این موضوع نوشت: "فینال؛ اسپانیا مقابل آلمان. "

این روزنامه همچنین گفت و گویی با خاویر بورداس، معاون سابق باشگاه بارسلونای اسپانیا داشت. این روزنامه نوشت: "خاویر بورداس سکوت خود را می‌شکند. "

این روزنامه در مورد مسابقات motogi B و فرمول یک هم خبر‌هایی را منتشر کرد.

روزنامه A.S

این روزنامه به تساوی یک - یک اسپانیا برابر سوئیس در لیگ ملت‌های اروپا و از دست دادن صدر جدول این گروه به سود آلمان پرداخت و نوشت: "پنالتی مضاعف. "

آ اس همچنین در مورد رافائل نادال، ستاره تنیس اسپانیا، که در مسابقات ATP شرکت می‌کند، نوشت: "نادال امروز مسابقه فینال خود را مقابل روبلف آغاز می‌کند. "

روزنامه L'Equipe

این روزنامه با تمرکز بر پیروزی یک بر یک فرانسه مقابل پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا، به لطف گل کانته، نوشت: "Ngolo the Leaders (انگولو رهبر فوتبال فرانسه). "

اکیپ همچنین در مورد مسابقات فرمول یک نوشت: "همیلتون از راه دور شروع می‌کند. "

روزنامه کوریره دلو اسپورت

این روزنامه به قدت نمایی ویروس کرونا در فوتبال ایتالیا تمرکز کرد و نوشت: " فوتبال ایتالیا همچنان برابر کرونا مقاومت می‌کند. چیرو ایموبیله با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می‌کند". این روزنامه همچنین روی دیدار حساس تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل لهستان در لیگ ملت‌های اروپا تمرکز کرده است. "

این روزنامه در مورد پیروزی فرانسه مقابل پرتغال در لیگ ملت‌های اروپا و صعود به دور بعدی مسابقات گزارشی منتشر کرد و نوشت: "کانته و فرانسه در حال شکار کریستیانو رونالدو هستند. "

روزنامه Toto Sport

توتو اسپرت به دیدار تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل تیم ملی لهستان در لیگ ملت‌های اروپا پرداخت و نوشت: "مقاومت ایتالیا در لیگ ملت ها. "

این روزنامه همچنین به پیروزی فرانسه مقابل پرتغال و صعود به مرحله بعدی لیگ ملت‌های اروپا پرداخت و نوشت: "کریستیانو رونالدو تلاش می‌کند، اما رابیوت پیروز می‌شود. "

این روزنامه به ستاره بین المللی ترکیه‌ای هاکن چالانگولو پرداخت و نوشت: "چالاهنگولو: یوونتوس و اینترمیلان. "

توتو اسپرت همچنین درباره ستاره تنیس ایتالیا، جانیک سنیر، که اولین عنوان قهرمانی خود را در مسابقات حرفه‌ای به دست آورد، نوشت: " سنیر سنیور افسانه‌ای است. "

روزنامه La Gazzetta dello Sport

این روزنامه ایتالیایی روی گفت و گوی خود با آنتونیو کونته، مربی اینترمیلان متمرکز شده و نوشت: "کونته: همه در خدمت اینترمیلان هستند، من ۲۴ ساعته برای این تیم کار می‌کنم تا بتوانم به تیم کمک کنم. "

این روزنامه همچنین در مورد دیدار تیم ملی فوتبال ایتالیا مقابل لهستان در لیگ ملت‌های اروپا نوشت: "ایتالیا لهستان را به چالش می‌کشد. "

همچنین درباره یانیک سنیرتنیسور ایتالیایی که اولین عنوان مسابقات حرفه‌ای خود را بدست آورد، در این روزنامه خبری منتشر شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار