ویژه برنامه‌های هفته نکوداشت اصفهان

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان از اجرای ۹۹ برنامه متنوع به منظور هفته نکوداشت اصفهان خبر داد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  گفت: ۲۵ آبان نقطه افتخار مردم غیور اصفهان و جانفشانی رزمندگان در عملیات محرم، به عنوان روز حماسه و ایثار شهر اصفهان نام گذاری شده و از طرفی اول آذر روز نکوداشت اصفهان نام گرفته است، با ابتکار شهرداری اصفهان از تاریخ ۲۵ آبان تا یکم آذر هفته اصفهان نام گذاری شده است.

او ادامه داد: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با همکاری اداره ارتباطات و شهرداری‌های مناطق پانزده گانه ویژه برنامه‌هایی متناسب با این هفته برنامه ریزی کرده اند.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ادامه داد: برای این هفته ۹۹ برنامه طراحی شده که از شاخص‌ترین آن می‌توان به برنامه "شاهد و ناظر" اشاره کرد که اختصاصا به روز حماسه و ایثار می‌پردازد، این برنامه در قالب فضاسازی محیطی بر اساس وصیت امام (ره)، بیانات رهبر معظم انقلاب و وصیت نامه شهدا خطاب به مسئولان تدارک دیده شده است.

او ادامه داد: در سه گذر مهم شهر اصفهان ازجمله پل آذر، پل فلزی و پل بزرگمهر فضا سازی متناسب با روز ایثار انجام شده و علاوه بر این همه فضا‌های تبلیغی سطح شهر در ارتباط با روز نکوداشت اصفهان تعریف شده است.

عیدی با تاکید بر اینکه با حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی و برای حفظ سلامتی شهروندان بسیاری از فعالیت‌ها را به فضای مجازی اختصاص دادیم گفت: هر شب در موزه هنر‌های معاصر رونمایی داریم که در طول شب‌های این هفته از ۲۵ عنوان و سرفصل شامل بیش از ۱۵۰ محصول فرهنگی اجتماعی توسط بزرگان و مسئولان رونمایی می‌شود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار