۶ طرح عمرانی در بخش راه و حمل و نقل جاده‌ای مراغه در دست اجراست

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه گفت: ۶ طرح عمرانی در بخش راه و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان با سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون تومان اعتبار در دست اجراست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،شریفی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مراغه  گفت: ۶ طرح عمرانی در مناطق مختلف این شهرستان اجرا می‌شود که با بهره برداری از آنها، تردد و حمل و نقل جاده‌ای تسهیل خواهد شد.

او گفت: احداث زیرگذر سه راهی داش آتان به عنوان یکی از مهمترین طرح های حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان هم اکنون با اعتباری حدود ۱.۷ میلیارد تومانی و با بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست.

شریفی افزود: این طرح عمرانی، در کمتر از سه ماه به این میزان پیشرفت فیزیکی رسیده و در حال حاضر نیز بتن ریزی سازه سقف این پروژه با وجود بارندگی‌های فصلی در حال اتمام است.

او گفت: شانه سازی جاده فعلی مراغه- هشترود نیز از ابتدای سال تاکنون با حدود ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار اجرا شده که زمینه ساز کاهش مخاطرات ترافیکی است.

او افزود: لکه گیری محور‌های اصلی و فرعی روستایی با یک هزار و ۲۰۰ تن آسفالت و با ۴۸۰ میلیون تومان هزینه در این شهرستان انجام شده و یا ادامه دارد.

شریفی گفت: نصب و تعمیر حدود ۹۰۰ متر گاردیل‌ها و خط کشی ۳۵ کیلومتر از راه‌های اصلی و فرعی و نیز نصب علائم هشدار دهنده و تسطیح و رگلاژ ۱۵۰ کیلومتر از راه‌های روستایی از جمله اقدامات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان طی امسال بوده است.

او افزود: همچنین در ماه‌های اخیر طرح ساماندهی سه راهی علمدار به منظور کاهش خطرات و تصادفات جاده‌ای با حدود ۱۵۰ میلیون تومان اعتبار اجرا شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.