مقدمات راه اندازی کارگو در فرودگاه زنجان فراهم شد

مدیر فرودگاه زنجان از فراهم شدن مقدمات لازم برای راه اندازی ترمینال کارگو در فرودگاه زنجان برای صادرات بار به صورت هوایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، قاسمی مدیر فرودگاه زنجان گفت: با همکاری و پیگیری استاندار زنجان و نمایندگان مجلس مشارکت بخش خصوصی برای راه اندازی کارگو جلب شده و به زودی از ظرفیت فرودگاه برای صادرات هوایی بار استفاده خواهد شد.

او با اشاره به اینکه استان زنجان دارای ظرفیت بالایی در حوزه‌های اقتصادی از جمله داشتن صنایع خاص و معادن مس و روی، صنایع دستی و محصولات کشاورزی متنوع است، گفت: با راه اندازی کارگو شاهد رونق هرچه بیشتر بخش صادرات و اقتصاد استان  زنجان خواهیم بود.

قاسمی تاکید کرد: فرودگاه زنجان دارای امکانات کافی و ظرفیت مناسب برای راه اندازی کارگو است و در طرح جامع فرودگاه نیز این پروژه پیش بینی شده است.

او افزود: برای راه اندازی کارگو از تجربه فرودگاه اصفهان استفاده می‌شود و امیدواریم تا پایان امسال شاهد آغاز عملیات اجرایی این طرح باشیم.

مدیر فرودگاه زنجان همچنین از برنامه ریزی برای توسعه هوانوردی عمومی در این فرودگاه خبر داد و گفت: اکنون از این فرودگاه روزانه حدود ۱۰ تا ۱۵ پرواز هوانوردی عمومی انجام می‌شود.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.