آخرین وضعیت مصدومیت جهانبخش/علیرضا به دیدار برابر استون ویلا می‌رسد؟

یک روزنامه انگلیسی آخرین وضعیت تمام بازیکنان مصدوم تیم فوتبال برایتون، از جمله هافبک ایرانی این تیم را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال برایتون روز شنبه هفته آینده در چهارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در حالی در دیداری خارج از خانه به مصاف استون ویلا خواهد رفت که چندین بازیکن مصدوم دارد. یکی از بازیکنان مصدوم این تیم علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان است.

روزنامه ایندیپندنت شهر برایتون در آستانه برگزاری این دیدار با انتشار گزارشی، آخرین وضعیت بازیکنان مصدوم گراهام پاتر، سرمربی برایتون را تشریح کرد.

در این گزارش درباره هافبک ایرانی برایتون آمده است:

علیرضا جهانبخش ماه سپتامبر در دیدار مقابل منچستریونایتد در جام حذفی از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شد و از آن زمان تاکنون نتوانسته است برای برایتون بازی کند. این مصدومیت برای جهانبخش که سعی داشت با تلاش، خود را به ترکیب اصلی برایتون در لیگ برتر برساند و به این مهم بسیار نزدیک شده بود، بسیار ناامید کننده بود. او پیش از بازی با برنلی پیشرفت خوبی در تمرینات داشت و هنوز  هم حضور او در دیدار برابر استون ویلا منتفی نشده است.

لیندرو تروسارد، دیوی پراپر، سولی مارچ، آرون کونولی دیگر بازیکنان مصدوم برایتون هستند. الکسیس مک آلیستر بازیکن آرژانتینی این تیم هم مشکوک به بیماری کووید ۱۹ است.

برایتون که از ۸ بازی فقط یک پیروزی به دست آورده است در حال حاضر با ۶ امتیاز در رتبه ۱۶ جدول رده بندی لیگ جزیره قرار دارد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار