هیئت‌های مذهبی یاری رسان مردم و کادر درمان در بحران کرونا

مسئول روابط عمومی هیئت انصارالحیدر مهریز گفت: هیئت‌های مذهبی این شهرستان به مقابله با کرونا می‌روند.

محمد زارع، مسئول روابط عمومی هیئت انصار الحیدر شهرستان مهریز، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،گفت: هرچند بیماری کرونا موجب تعطیلی بسیاری از مشاغل شده، اما فعالیت هیئت‌های مذهبی شهرستان همچنان برقرار است.

او افزود: در شرایط کنونی گسترش بیماری کرونا هیئت‌های مذهبی به یاری مدافعان سلامت رفته اند و در کنار آن‌ها برای از بین بردن این ویروس تلاش می‌کنند.

زارع بیان کرد: هیئت انصار الحیدر شهرستان مهریز، از زمان شروع بیماری کرونا فعالیت‌هایی همچون ضد عفونی محلات و معابر شهرستان، جمع آوری کمک مالی برای مشاغل آسیب دیده از کرونا، تحویل بسته‌های ضد عفونی و بهداشتی به منازل و واحد‌های تجاری داشته و مردم مهریز را یاری نموده است.

مسئول روابط عمومی هیئت انصار الحیدر شهرستان مهریز گفت: فعالیت هیئت‌های عزاداری صرفا برگزاری مراسم مذهبی نیست، بلکه هیئت‌ها در تمامی بحران‌ها و مشکلات به یاری مردم می‌آیند.

او افزود: تهیه دارو برای افراد نیازمند و انجام امور اداری برای افرادی که درگیر این بیماری شده اند از دیگر فعالیت‌های هیئت‌های مهریزی است.

زارع در پایان بیان کرد: تهیه بسته‌های معیشتی برای افراد کم درآمد و همچنین جمع آوری کمک مالی برای بیمارستان مهریز از دیگر فعالیت‌های هیئت انصار الحیدر شهرستان مهریز است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار