اجرای مثلث توسعه اقتصادی در خراسان رضوی تداوم می‌یابد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: استاندار جدید نیز معتقد به تداوم اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی در استان با محوریت توجه بیشتر به مناطق محروم و روستایی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،علی رسولیان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی در نشستی با مدیران معین‌های منتخب اقتصادی – فرهنگی خراسان رضوی در محل استانداری گفت: در این راستا از کمک نهادهای بزرگ کشور بهره گرفته خواهد شد تا برای اجرای الگوی مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی وارد عمل شوند.

او با اشاره به توجه ویژه استاندار خراسان رضوی مبنی بر توسعه روستاها به عنوان محوریت اصلی الگوی مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی افزود: ایشان در دورات تصدی استانداری خراسان جنوبی ۶۰۰ روستا در این استان را از نزدیک بازدید و مورد بررسی قرار داده است و در نظر دارد توجه به روستاها در خراسان رضوی را نیز با جدیت آغاز کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: الگوی مثلث توسعه اقتصادی – فرهنگی که توسط آقای رزم حسینی برای نخستین بار در استان کرمان اجرا شد، چارچوب و قالب مشخصی نداشت اما این الگو در خراسان رضوی با چارچوبی معین در قالب امضای تفاهم نامه با شرکتهای خصوصی و عمومی به عنوان معین‌های اقتصادی- فرهنگی اجرا شد.
 
انتهای پیام// ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.