پورموسوی: مسئولان برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی صنعت نفت کمک کنند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: بدهی های باشگاه پرداخت شده و امیدوارم مسئولان هماهنگی های لازم برای باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را انجام دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر پیکان اظهار داشت: خدا را هزار باز شکر می‌کنیم که امروز به ما کمک کرد با وجود مشکلات فراوانی که داشتیم، این بازی خانگی و مهم را ببریم. نشان دادیم که مصاحبه‌های اخیر ما مبنی بر پشتوانه سازی در کنار ساختن تیم اصلی شعار نبود. بازی اول در شروع لیگ همیشه سخت است و امروز ما تنها ۵ بازیکن اصلی در ترکیب داشتیم، اما بازیکنان جوان ما نشان دادند که می‌توانیم به آینده صنعت نفت امیدوار باشیم. از همه بازیکنان، به ویژه بازیکنان با تجربه تیم تشکر می‌کنم.

پورموسوی درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی صنعت نفت گفت: ساعت ۲:۱۰ امروز به من گفتند که نمی‌توانیم از بازیکنانی که جذب کردیم استفاده کنیم. خیلی تلاش کردیم که ترکیب را تغییر دهیم و با بازیکنان صحبت کنیم تا از نظر روحی و روانی دچار مشکل نشوند. دلیل اصلی بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی را نمی‌دانم و باید ببینیم چه کسانی می‌توانستند کمک کنند و این کار را نکردند. مدیریت باشگاه برای برطرف کردن این مشکل تلاش زیادی کرد و پنج شنبه پول از طریق یکی از کشور‌های همسایه واریز شده و فیش پرداخت را هم دیدم. امیدوارم تا ۲۴ ساعت آینده مشکل برطرف شود تا بتوانیم از بازیکنان جدید استفاده کنیم. با این شرایط پیش رفتن خیلی سخت است.

سرمربی صنعت نفت آبادان در ادامه گفت‌: متولی ما به عنوان یک تیم لیگ برتری فدراسیون فوتبال است و مطمئنم که فدراسیون تاکنون تلاش‌هایی انجام داده و امیدوارم به ما کمک کند تا ظرف ۲۴ ساعت آینده پنجره نقل و انتقالاتی صنعت نفت باز شود.

پورموسوی درباره کمبود بازیکن در اردوی صنعت نفت و بازی هفته دوم این تیم مقابل پرسپولیس عنوان کرد‌: لیگ ما فرسایشی است و نیاز به تمام بازیکنان خود داریم. بازیکنان جدید ما ۴، ۵ پیشنهاد داشتند و اگر خدایی ناکرده پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باز نشود، ما شرمنده این بازیکنان می‌شویم که به احترام صنعت نفت و هواداران به ما پیوستند. ۲۴ ساعت برای باز کردن پنجره نقل و انتقالاتی فرصت داریم و امیدوارم مسئولان فدراسیون، سازمان لیگ و وزارت ورزش دست به دست هم دهند تا پنجره نقل و انتقالاتی ما باز شود. بزرگ‌ترین کاری که مسئولان می‌توانند برای صنعت نفت آبادان انجام دهند، این است که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه را باز کنند، زیرا بدهی‌ها پرداخت شده است. ما نمی‌خواهیم پول قرض بگیریم، زیرا مدیریت باشگاه منابع مالی را تامین کرده و تنها یک هماهنگی برای باز شدن پنجره لازم است. امیدوارم تا ۲۴ ساعت آینده این اتفاق رخ دهد.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که پنجره باشگاه استقلال را باز کردند و آیا علیه صنعت نفت تبعیضی وجود دارد گفت: وقتی در لیگ قهرمانان آسیا بودیم گفتم که تیم‌های تهرانی را با نام ایران صدا می‌زنند، اما وقتی استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان حضور داشت باز هم می‌گفتند استقلال خوزستان، در صورتی که آن روز استقلالِ ایران بودیم، نه استقلال خوزستان. اکنون یک بحث بین المللی وجود دارد و صنعت نفت در وهله اول صنعت نفتِ ایران است، سپس صنعت نفت آبادان. روز گذشته یک جایی خواندم که وزیر ورزش شبانه برای بازگشت استراماچونی تلاش کرد. امیدوارم اکنون وزیر ورزش صحبت‌های من و خواست مردم آبادان را بشنود و مشکلات برطرف شود.

سرمربی صنعت نفت آبادان در خصوص این که تاکنون برای لغو بازی تیمش برابر پرسپولیس به دلیل اعمال محدودیت‌های بیشتر برای مهار کرونا، به او اطلاعی داده اند گفت: تا قبل از بازی هیچ ابلاغی برای لغو بازی به ما ندادند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار