تعقیب و گریز قاچاقچیان در سروآباد جان یک شهروند را گرفت

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی کردستان از فوت یکی از شهروندان اورامانی در حادثه تعقیب قاچاقچیان در شهرستان سروآباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سرهنگ امیر هوشنگ حیدریان معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: عصردیروز مأموران پاسگاه اورامان شهرستان سروآباد به یک دستگاه خودروی تویوتا لندرکروز مظنون و دستور ایست می‌دهند، ولی راننده به ایست مأموران توجهی نکرده و بلافاصله با سرعت از محل متواری می‌شود.

او افزود: مأموران به سمت خودرو مورد نظر با رعایت قانون بکار گیری سلاح اقدام به تیر اندازی می‌نمایند که یکی از تیر‌ها به رینگ خودرو برخورد و سپس کمانه نموده و به یک نفر از اهالی روستا که در حال عبور از آن محل بوده برخورد می‌کند.

حیدریان خاطرنشان کرد: نامبرده زخمی می‌شود و بلافاصله به بیمارستان منتقل می‌شود که به رغم تلاش پزشکان متأسفانه وی فوت می‌نماید.

معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کردستان با ابراز تأسف از وقوع این حادثه و عرض تسلیت به خانواده این شهروند گرامی و تشکر از خویشتنداری و همراهی مردم منطقه اعلام می‌دارد که این حادثه بطور ناخواسته پیش آمده و به دقت مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.