اهدای ۵۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان شرقی

معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی از اهدای ۵۰هزار بسته معیشتی و ۴۶۸ سری جهیزیه همزمان با هفته بسیج خبر داد.

اهدای ۵۰ هزار بسته معیشتی در آذربایجان شرقیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، گل محمدزاده معاون هماهنگ کننده سپاه آذربایجان شرقی گفت: بسیج از آغاز تاسیس تاکنون در همه عرصه‌ها پای کار آمده و هم اکنون نیز در مهار کرونا همچنان در صحنه است.

او با بیان اینکه ستاد گرامیداشت هفته بسیج از دو ماه گذشته تشکیل یافته و برنامه‌های متعددی در پایگاه‌ها و حوزه‌های بسیج تدارک دیده شده است گفت: به خاطر شرایط کرونایی، برنامه‌ها در این هفته به صورت مجازی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اجرا می‌شود.

او از اجرای ۴۰ عنوان برنامه و ۷۲ برنامه شاخص در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: بیشتر برنامه‌های این هفته با توجه به شرایط کنونی معطوف به خدمات رسانی و تداوم رزمایش کمک مومنانه خواهد بود.

گل محمدزاده، اجرای مرحله سوم کمک مومنانه را از اهم برنامه‌های هفته بسیج سپاه عاشورا عنوان کرد و گفت: بسته‌های  تهیه شده همزمان با سالروز تاسیس بسیج، پنجم آذر در میان اقشار آسیب پذیر توزیع می‌شود.

او اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را با همکاری بسیج جامعه پزشکی و علوم پزشکی از دیگر برنامه‌های محوری سپاه و بسیج در غربالگری و پایش بیماران کرونایی به صورت محله‌ای نام برد.

او افزود:این طرح برای ۱۶۰۰ پایگاه برنامه‌ریزی شده که تاکنون ۹۵۰ پایگاه اعلام آمادگی کردند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.