بسیج و تفکر بسیجی باعث خاموشی فتنه‌های مختلف شد

جانشین فرمانده ناحیه سپاه کاشمر گفت: بسیج و تفکر بسیجی باعث خاموش شدن فتنه‌های مختلف در کشور است و این تفکر است که انقلاب را زنده نگه داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ عباس صفایی جانشین فرمانده ناحیه سپاه کاشمر در نشست با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج گفت: در سال ۵۷ شرق و غرب حاکمیت دنیا را برعهده داشتند و هر کشوری برای زنده بودن باید به این دو قدرت متصل می‌بود، ولی امام راحل با اتکاء بر قدرت ایمان شعار نه شرقی و نه غربی را عملی کردند.

او با اشاره به اینکه حضرت امام (ره) با تشکیل بسیج به نوعی انقلاب را بیمه کردند افزود: بعد از انقلاب هر فتنه‌ای که بر علیه انقلاب برپا شد بسیج از جمله پیشروترین نیرو‌ها در میدان‌های مختلف بود.

جانشین فرمانده ناحیه سپاه کاشمر با تاکید بر اینکه بسیج و تفکر بسیجی باعث خاموش شدن فتنه‌های مختلف در کشور بود و این تفکر است که انقلاب را زنده نگه داشته است، ادامه داد: بسیج و تفکر بسیجی در هر صحنه‌ای پیشتاز است و به صورت گمنام در روستا‌ها و شهر‌های مختلف خدمات رسانی می‌کند.

سرهنگ صفایی با اشاره به اینکه بیش از نه هزار رزمنده بسیجی و ۶۰۰ شهید در کاشمر و کوهسرخ در صحنه‌های مختلف حضور داشتند، بیان کرد: چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج با برنامه‌هایی تحت عنوان رزمایش هفتگانه بسیج در کاشمر برگزار می‌شود.

او تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را از جمله برنامه‌های هفته بسیج دانست و تصریح کرد: پنج هزار لوح تقدیر با امضاء فرمانده کل سپاه، سردار سلامی به رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در کاشمر تقدیم خواهد شد.

جانشین فرمانده ناحیه سپاه کاشمر در ادامه به سایر برنامه‌های هفته بسیج اشاره و تاکیدکرد: برگزاری رزمایش آموزش سواد رسانه در فضای مجازی، توزیع ۱۰ هزار ماسک توسط گروه‌های امر به معروف، اجرای سرود‌های خیابانی به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع)، نمایش اقتدار بسیج با اجرای گشت‌های محله محور، رزمایش نهضت کمک مومنانه و توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع ۳۵ سری جهیزیه در بین نوعروسان نیازمند، بازسازی قنات، افتتاح خانه محرومان از جمله برنامه‌هایی است که همزمان با هفته بسیج در کاشمر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//م. د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.