پس‌گرفتن شکایت ستاد انتخاباتی ترامپ در میشیگان

وکیل ترامپ گفت ستاد انتخاباتی وی شکایت خود به نتایج انتخابات در ایالت میشیگان آمریکا را پس می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز پنجشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد ستاد انتخاباتی ترامپ شکایت خود به نتایج انتخابات در ایالت میشیگان را پس می‌گیرد.

در این بیانیه آمده است: امروز صبح، به دلیل آسوده شدن خیالمان، در حال پس گرفتن شکایت خود در میشیگان هستیم.


بیشتر بخوانید: جولان کرونا در میان کشمکش مقامات سیاسی آمریکا


وی ادامه داد: هدف ستاد ترامپ در این ایالت، جلوگیری از تایید زود‌هنگام انتخابات در بخش «وِین» بوده تا شهروندان این بخش مطمئن شوند هر رای قانونی شمارش شده است، و همچنین هر رای غیر‌قانونی نیز شمارش نشود.

رودی جولیانی مدعی شد: ما شهادت‌نامه‌هایی در اختیار داریم که می‌گویند مسئولان اداره پست از کارکنانشان خواسته‌اند تاریخ برگه‌های رای پستی را تغییر دهند. ما در این پرونده وکلایمان را از دست دادیم، چون آن‌ها تهدید شده و مورد آزار قرار گرفته بودند.

این در حالی است که پیش از این رسانه‌های آمریکا از پیروزی جو بایدن، نامزد دموکرات‌ها با کسب ۱۴۶ هزار رای در ایالت میشیگان خبر دادند.

وکیل شخصی ترامپ در ادامه اظهاراتش گفت: اجازه بازرسی از برگه‌های رای که به صورت پستی ارسال شده بودند داده نشد، چون این برگه‌ها به نفع بایدن جعل شده بودند. در ایالت‌هایی که کانون آرای جمهوری‌خواهان محسوب می‌شوند به رای‌دهندگان اجازه تصحیح اشتباهاتشان داده نشده است.

در همین حال پیش‌تر ترامپ گفته بود نتایج شمارش آرا در ایالت میشیگان تایید نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار