برگزاری برنامه‌های هفته بسیج در امیدیه در سایه شیوه نامه‌های بهداشتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرگرد پاسدار تقی زاده فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه گفت: بسیج ماندگارترین یادگار معمار کبیر انقلاب است که در ۵ آذر ماه سال ۵۸ با نفس مسیحایی خود فرمان شکفتن آن را صادر کرد.

او افزود: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج این شهرستان با شعار "بسیج، پیشروی خدمت و امید آفرین" و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی با جمعیت حداقلی و عمدتا نیز با محوریت فضای مجازی برگزار خواهند شد.

سرگرد پاسدار تقی زاده فضاسازی و آذین بندی حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت، ادارات و سطح شهرستان امیدیه، برگزاری مسابقات فرهنگی مجازی، برگزاری رزمایش کمک‌های مومنانه در روز ۵ آذر، تجلیل از مدافعان سلامت، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری فرهنگی، اردو‌های جهادی در مناطق کم برخوردار، تقدیر از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس، مراسم شب شعر و خاطره، یادواره شهدا، تولید و توزیع ماسک، مسابقات فرهنگی هنری و برپایی نمایشگاه‌های عکس در سطح حوزه ها، برپایی ایستگاه صلواتی را از شاخص‌ترین برنامه‌های اجرایی هفته بسیج عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امیدیه اظهار داشت: براساس ضرورت در بحث مبارزه با ویروس کرونا، اقدامات خوبی را با هماهنگی سایر دستگاه‌ها انجام داده ایم که می‌توان به تولید و توزیع ۱۰ هزار ماسک، ۷۰۰ بسته معیشتی، ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی و همچنین تولید محتوا در فضای مجازی با موضوع پیشگیری و مقابله با کرونا اشاره کرد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.