پورموسوی: پنالتی پرسپولیس درست نبود/ سازمان لیگ فقط می‌خواست بازی را برگزار کند

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: سازمان لیگ فقط می‌خواست بازی را برگزار کند و توجهی نداشت که کیفیت زمین چگونه است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  سیروس پورموسوی پس از شکست تیمش  مقابل پرسپولیس، در نشست خبری پس از بازی اظهار کرد: امروز دو نیمه متفاوت داشتیم. در نیمه اول بازیکنان ما در حد خودشان ظاهر نشدند. در نیمه دوم با تعویض‌هایی که انجام دادیم و ورود بازیکنان جوان‌تر موفق شدیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و موقعیت‌هایی هم داشتیم که می‌توانستیم به گل برسیم.

پورموسوی در ادامه گفت: پنالتی‌ که برای پرسپولیس گرفتند، به نظرم اشتباه بود  و معتقدم که داور بازی در آن صحنه اشتباه کرد. اگر پنالتی درست نبوده باشد، داور امتیاز این بازی را از ما گرفته است.


بیشتر بخوانید:


سرمربی صنعت نفت آبادان درباره وضعیت چمن استادیوم آزادی و بارش شدید باران گفت: فکر می‌کنم سازمان لیگ فقط می خواست این بازی را برگزار کند و به بقیه مسائل توجهی نکرد. از روز گذشته باران می‌بارید و زمین اصلاً کیفیت لازم  برای برگزاری بازی را نداشت. به ویژه در نیمه اول، ما به دلیل بارندگی شدید، بازی را از دست دادیم و نتوانستیم آن طور که می‌خواستیم بازی کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیاری
۱۹:۴۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
آقای پوموسوی مگر خبرنداری بابامسعود پدر خوانده لنگیا است آیا انتظار داری داوران محترم اینگونه برخوردها را پنالتی نگیرند ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۲ آذر ۱۳۹۹
شما بهتره در مورد پنالتی مسخره ای که داور بازی با فولاد براتون گرفت توضیح بدی این پنالتی رو همه کارشناسای داوری گفتند تصمیم داور درست بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۹
پوری خودتو کنترل کن تیمت اتوبوس خالص بود :)))))))))))))))))))))))))))
آخرین اخبار