آغاز زودهنگام راهداری زمستانی در خراسان رضوی

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: عملیات راهداری زمستانی که هر سال از ۱۵ آذر آغاز می‌شود به خاطر بارش برف اخیر در این استان از ابتدای این ماه آغاز شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی رجایی رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: با آغاز بارش برف و باران در این استان و پیش‌بینی ادامه این بارش‌ها ۲۶ اداره راهداری در شهرستان‌های استان به حال آماده باش درآمده و برای عملیات راهداری زمستانی تجهیز شده‌اند.

او افزود: شب گذشته شن و نمک پاشی در برخی جاده‌های اصلی استان از جمله جاده مشهد - چناران انجام شد و پیش از آن نیز در گردنه‌های تیوان و امامقلی شهرستان‌های درگز و قوچان آماده باش نیرو‌ها برای راهداری زمستانی برقرار بود.

رییس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر بارش باران در بیشتر راه‌های استان شاهد بارش برف در آزادراه مشهد - باغچه و بزرگراه‌های باغچه - تربت حیدریه و باغچه - نیشابور تا محدوده ابرش بودیم که نیرو‌های راهداری طی شب گذشته در این جاده‌ها به گشت زنی پرداختند.

رجایی بیان کرد: برنامه رسمی راهداری زمستانی تا ۱۵ فروردین ادامه دارد و طی آن راهداران در ۷۲ نقطه زیرپوشش ادارات شهرستانی و راهدارخانه‌ها در طول جاده‌های استان مستقر خواهند شد.
 
انتهای پیام//ز.ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار