ملی پوش بوکس: تاکنون حقوقی به ما پرداخت نشده است

امید احمدی صفا گفت: تنها منبع درآمد ما ورزش است که هنوز حقوقی به ما پرداخت نکرده اند.

امید احمدی صفا، ملی پوش بوکس کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تاکنون هیچ حقوقی به ما پرداخت نشده است و  پیش از این هم که اردوی تیم ملی تعطیل بود، حقوقی به بوکسور‌ها تعلق نگرفت. تنها دغدغه بازیکنان، دریافت حقوق است و امیدوارم هر چه زودتر این مشکل باحمایت کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان رفع شود. ملی پوشان هیچ منبع درآمدی جز ورزش ندارند.

او عنوان کرد: در حال حاضر در اردوی تهران هستیم. بعد از این اردو به دعوت صالحی، نایب رئیس فدراسیون بوکس یک اردوی ۲ هفته‌ای در اهواز خواهیم داشت. بوکسور‌های ملی پوش قبل و بعد از حضور در اردو تست کرونا می‌دهند و تاکنون جواب آزمایش تمامی آن ها، منفی بوده است. تمام شیوه نامه‌های بهداشتی در حین اردوی بوکس رعایت می‌شوند.

او درباره آمادگی خود عنوان کرد: از آن جایی که رقابت‌های انتخابی المپیک توکیو در خرداد ماه است، نمی‌توانیم از حالا به اوج آمادگی خودمان برسیم. ما باید ۶۰ درصد آمادگی خودمان را حفظ کنیم، یک ماه مانده به مسابقات فشار تمرینات افزایش پیدا می‌کند.  ما تمرینات خودمان را در ۲ نوبت صبح و عصر پیگیری می‌کنیم.

ملی پوش بوکس درباره شانس کسب سهمیه المپیک توکیو اظهار کرد: نمی‌توان گفت که من ۱۰۰ درصد سهمیه المپیک توکیو را کسب می‌کنم. من برای کسب سهمیه المپیک، تمام تلاشم را می‌کنم؛ به قول علیرضا استکی، سرمربی تیم ملی بوکس توانایی بازیکنان ایرانی از بوکسور‌های خارجی کمتر نیست. بوکسور‌های ایرانی نیاز به خودباوری دارند.  ما با خودباوری که به دست آورده ایم، می‌توانیم در ۶ وزن سهیمه المپیک توکیو را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار