فرماندار دهلران مطرح کرد;

کنترل تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی دهلران

عسگری گفت: اعمال محدودیت‌های تردد ، در ایست و بازرسی سپتون با حضور نیروی انتظامی و گشت‌های مختلف در حال اجرا است و به طور جدی تردد‌ها کنترل می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عسگری فرماندار دهلران در بازدید از مبادی ورودی شهرستان دهلران از سمت اندیمشک در سپتون که در راستای اجرای مصوبات ستاد کرونا صورت گرفت ، گفت: با ابلاغ دستورالعمل جدید ستاد ملی کرونا در خصوص اعمال محدودیت‌ها از اول آذر ماه، اقدامات لازم در شهرستان انجام شده و با توجه به وضعیت نارنجی شهرستان و دستورالعمل‌های ابلاغی مبنی بر محدودیت تردد خودرو‌های غیر بومی به شهرستان و خروج خودرو‌های بومی از شهرستان، این محدودیت‌ها در ایست و بازرسی سپتون با حضور نیروی انتظامی و گشت‌های مختلف در حال اجرا است و با شدت تردد‌ها کنترل می‌شوند.

او اظهار کرد: از مردم خواستاریم ضمن رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی ، رفت و آمد‌های خود را مدیریت کرده و در صورتی که نیاز به خروج از شهرستان ندارند به گونه‌ای زمان رفت و آمد‌ها را مدیریت کنند که محدودیت‌ها شامل آن‌ها نشود.

فرماندار دهلران ادامه داد: در صورت تردد غیر ضرور ، جرائم سنگین مشمول آن‌ها خواهند شد، بدین منظور از آن‌ها خواستاریم با ستاد کرونا همکاری کرده و به بهبود وضعیت کمک کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.