استیضاح شهردار اهواز، سوالی که بی جواب ماند

استیضاح شهردار اهواز خبری است که طی روز‌های اخیر آشفته بازار خبر‌های حقیقی و دروغ در فضای مجازی را پر کرده است، اما این خبر صحت دارد یا شایعه‌ای بیش نیست، هنوز معلوم نیست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، انتصاب موسی شاعری به عنوان شهردار جوان اهواز از همان ابتدا تاکنون، حواشی را در پی داشته و البته این مسئله کاملا طبیعی است که وقتی شخصی مسئولیتی را بر عهده می‌گیرد، مخالفان و موافقانی داشته باشد.

اما شاید بیشترین انتقادات به شهردار اهواز از سوی اعضای شورای شهر نسبت به اقدامات او در زمینه مشکلات شهری این کلانشهر باشد که از همان ابتدا با انتصاب شاعری مخالفت داشتند.

البته اعضای شورای شهر و مخالفان با ابقای شاعری در سمت شهردار، جلساتی برای بررسی عملکرد او برنامه ریزی کردند و با مخالفت‌ها و موافقت‌هایی به پایان رسید، اما طی روز‌های گذشته، خبری در فضای مجازی مبنی بر استیضاح شهردار دست به دست می‌شود و خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان اهواز تصمیم گرفت موضوع را پیگیری و واقعیت ماجرا را به سمع و نظر شهروندان برساند.

در این آشفته بازار خبر‌ها که شاید تشخیص واقعی یا غیرواقعی بودن آن‌ها کار آسانی نباشد و سودجویان هم فرصت را غنیمت شمرده و همه تلاش خود را برای تشویش اذهان عمومی به دست گرفته اند، اما در شورای شهر اهواز هم کسی نبود که افسار خبر را به دست بگیرد و جوابی قانع کننده برای پرسش‌ها ارائه دهند. طبق معمول تعدادی از اعضای شورای شهر نه به تماس‌ها پاسخ دادند و نه به پیامک‌های ارسالی از سوی خبرنگار، این یعنی فرصت دادن به فضای مجازی و افرادی که سعی می‌کنند اخبار غیرواقعی را در سطح گسترده انتشار دهند و اینکه بالاخره استیضاح شهردار واقعیت دارد یا نه همچنان مهر سر بسته ماند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۳۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۹
استیضاح به چه درد مردم میخوره؟
از همون اول معلوم بود که ایشون اینکاره نیستند وقتی نخل های فلکه 5نخل براش مهمتر از وضعیت خیابون های فاقد آسفالت تو مرکز شهر هستش
یا نور پردازی صورتی رنگ زیر پل شهید هاشمی
بهتر بود مربی مهدکودک بشن تا شهردار کلان دهات اهواز
توروخدا پیگیری کنید واین پیام رو بزارید تا بلکه یه فرجی به حال ما مردم اهواز بشه
کاش حداقل به جای شهر می گفتند دهات تا کمتر اذیت بشیم