رضایت استاندار کرمان از عملکرد آموزش و پرورش

استاندار کرمان گفت: با توجه به تنگناهای مالی ناشی از تحریم، آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید هدفمند و کیفی عمل کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی زینی وند استاندار کرمان امروز در نشست با مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس این استان با اعلام اینکه اهمیت آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست، گفت: دولت یازدهم و دوازدهم علیرغم تنگناهای ناشی از تحریم، توجه ویژه ای به آموزش و پرورش داشته و اگر شرایط کرونا نبود موفقیت های ارزشمندی را در نظام تعلیم و تربیت کشور شاهد بودیم.

او از جذب مشارکت های مردمی و نیروی انسانی، افزایش حقوق پرسنلی، ساخت پروژه های آموزشی و راه اندازی شبکه شاد به عنوان اتفاقات ماندگار در حوزه تعلیم و تربیت کشور در چند سال اخیر نام برد و تصریح کرد: عملکرد دولت در حوزه آموزش و پرورش قابل دفاع است.

استاندار کرمان گفت: با توجه به تنگناهای مالی ناشی از تحریم، آموزش و پرورش در دولت تدبیر و امید هدفمند و کیفی عمل کرده است.

زینی وند افزود: در حوزه ساخت و ساز و نوسازی مدارس و جذب نیروی انسانی نیز اتفاقات بسیار خوبی در کشور به ویژه جنوب شرق رخ داده است.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان به روز رسانی آمار و اطلاعات حوزه تعلیم و تربیت را ضرورتی انکار ناپذیر برای ارتقای کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی دانست و بر جذب مشارکت های مردمی و استفاده از ظرفیت بنگاه های اقتصادی و معادن استان، برای رفع مشکلات مالی آموزش و پرورش تاکید کرد.

او با بیان اینکه در مرکز تربیت معلم، معلمی را آموخته ام، گفت: از تعطیلی مراکز تربیت معلم در چند سال اخیر خیلی زیان دیدیم اما راه اندازی دانشگاه فرهنگیان و انتخاب این دانشگاه با تلاش دانش آموزان رتبه های پایین اقدامی موثر در راستای آموزش و پرورشی پویا و موثر در آینده ای نزدیک است.

 

زینی وند از آموزش و پرورش به عنوان زیرساختی ترین دستگاه اجرایی کشور نام برد و افزود: هر کشوری که می خواهد پیشرفت کند باید آموزش و پرورش در راس برنامه ها و فعالیت های مسئولان آن کشور باشد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار