۹۵ درصد مشهدی‌ها به محدودیت‌های کرونایی پایبند بوده‌اند

معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مشهد گفت: در هفته گذشته بیش از ۹۵ درصد از اصناف مشهد با تعطیلی و محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا همراهی کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، احمد ریواده معاون سیاسی، اجتماعی فرماندار مشهد گفت: علاوه بر تعطیلی واحد‌های صنفی در گروه‌های شغلی ۲، سه و چهار، سایر اقشار مردم نیز منع تردد خودرویی پس از ساعت ۲۱ را در معابر شهری به خوبی رعایت کردند.

او ضمن قدردانی از همراهی شهروندان با مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: با توجه به این که کارشناسان بهداشتی، مدت زمان ماندگاری ویروس کرونا را ۱۴ روز دانسته‌اند. باید دو هفته از اجرای طرح یاد شده بگذرد و سپس برای تعیین وضعیت جدید ابتلا به بیماری کرونا در شهرستان دوباره بررسی شود که امیدواریم پس از مدت مذکور شاهد ارتقای وضعیت مشهد از نظر کرونا باشیم.

بیشتر بخوانید


پیش از این محمد رضا هاشمی فرماندار مشهد نیز در هفتاد و نهمین جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان گفت: مطابق با دستورالعمل ابلاغی ستاد ملی کرونا در صورت تغییر شرایط پس از ۱۵ آذر ماه این محدودیت‌ها قابلیت تسهیل یا تشدید دارد.

او افزود: در صورت رعایت همگانی این دستورالعمل امیدواریم که شرایط مشهد پس از این تاریخ، تغییر وضعیت داشته باشد تا شرایط کسب و کار و محدودیت‌های تردد تسهیل شود.

از مجموع ۱۱۴ هزار واحد صنفی در این شهرستان، ۴۵ هزار کسب و کار جزء گروه شغلی یک و مشاغل ضروری و مورد نیاز مردم هستند و به فعالیت‌های خود در طول طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی ادامه می‌دهند.


انتهای پیام//م. م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.