سلطانی فر: در بدترین گروه جام جهانی ۲۰۱۸ توانستیم طلایی‌ترین نتایج خود را کسب کنیم

وزیر ورزش و جوانان درباره نتیجه بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان اظهار کرد: در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، در فاصله ۲ بازی مانده به پایان مسابقات مقدماتی، با اقتدار صعود کردیم. بدون گل خورده با سرافرازی به جام جهانی رفتیم، شاید در بدترین قرعه و بدترین گروه قرار داشتیم. خیلی‌ها فکر می‌کردند حضور تیم ملی فوتبال در این مسابقات زنگ تفریح برای قهرمان سابق جهان، قهرمان اروپا و قهرمان آفریقا خواهد بود، اما خوشبختانه با تدارکی که دیده شده بود، توانستیم طلایی‌ترین نتایج حضور خود در پنج دوره جام جهانی را با کسب چهار امتیار بگیریم. موضوعی که رضایت مردم را به دنبال داشت. در حالی که ما به اسپانیا باختیم، مقام معظم رهبری از تلاش ورزشکاران و تیم ما ابراز رضایت کردند.

سلطانی‌فر به حضور تیم ملی در جام ملت‌های آسیا اشاره کرد و گفت: اگر در این مسابقات حواس‌ خود را جمع می‌کردیم به فینال می‌رسیدیم و قهرمان این مسابقات می‌شدیم.

وزیر ورزش گفت: امیدوارم با برگزاری انتخابات، رئیس و هیئت رئیسه جدید با برطرف کردن نقاط ضعف، موفقیت‌های بیشتری را کسب کنند. چندین نکته درباره این اساسنامه وجود دارد. تلاش خیلی زیادی از سوی کارشناسان صورت گرفت تا اساسنامه با قوانین داخلی و استاندارد‌های فیفا مطابقت داشته باشد. دوستان تلاش قابل تقدیری کرده اند.


بیشتر بخوانید


او درباره حذف کرسی وزیر ورزش و معاون او در این جلسه گفت: این موضوع با چالش‌های زیادی از سوی فیفا همراه بود. در جلسات‌ ما برای اینکه بتوانیم اساسنامه‌ای با تایید مسئولان ذی‌ربط فوتبال برابر رعایت استاندارد‌های فیفا داشته باشیم و مشکلات جاری را به واسطه به‌روزرسانی اساسنامه برطرف کنیم و اساسنامه را به عنوان سند محکم به تایید مراجع داخلی و خارجی برسانیم، به این نتیجه رسیدم که اگر پافشاری کنیم ممکن است دچار محدودیت‌هایی شویم. ورزش موجبات شور و شادی میلیون ها جوان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار