ادارات در کرمان تعطیل نیستند

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استاندار کرمان گفت: ادارات تعطیل نیستند و با تصمیم مقام عالی آن اداره، نیروهای ادارات می‌توانند بدون اخلال در کار‌های ضروری به یک سوم کاهش یابند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمدصادق بصیری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان امروز در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان کرمان و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرمانداران سراسر استان گفت: با گذشت ۹ ماه از فعالیت ستاد کرونا و در اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا تجربیاتی را کسب کرده ایم.

او در خصوص حضور کارمندان در ادارات تصریح کرد: ادارات در کرمان تعطیل نیستند و با تصمیم مقام عالی آن اداره، تعداد نیروهای ادارات می‌تواند بدون اخلال در کار‌های ضروری به یک سوم کاهش یابند.

بصیری تصریح کرد: نتایج محدودیت‌ها از ۵ آبان ماه در ۴۳ شهرستان و از ۱۴ آبان ماه در ۸۹ شهرستان، نشان دهنده سیر نزولی آن در کشور شده است.

او افزود: اعلام شده است که ۶۱ درصد تخت‌های ICU کشور در شرایط شیوع بیماری در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است.

بصیری با بیان اینکه ۲ هزار و ۲۰۰ تخت ICU اضافه شده و کشور از هر جهت آماده برای کاهش این بیماری است، بیان کرد: به جز ۱۵ شهرستان که همچنان در وضعیت قرمز قرار دارند، بقیه شهرستان‌های کشور به خصوص استان کرمان، سیر نزولی ابتلا به کرونا را پیدا کرده اند.

او گفت: آمار استان کرمان نیز در موارد بستری و مرگ و میر سیر نزولی دارد و امیدواریم محدودیت‌های کرونایی پیگیری شود تا شاهد بهتر شدن وضعیت در استان باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در بین خانواده‌ها همچنان باید با جدیت دنبال و از برگزاری میهمانی و دورهمی‌ها خودداری شود.

او بیان کرد: در ستاد ملی کرونا اعلام شد اعمال چند مرحله محدودیت‌ها نتیجه بخش بوده و سیر نزولی ابتلا به کرونا را شاهد بوده ایم.

بصیری در خصوص اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان، گفت: در این زمینه آموزش‌های لازم داده شده و تیم‌ها مشخص شده اند و در این هفته کار خود را  به طور رسمی آغاز خواهند کرد.

 اعمال قانون ۴۵۱۵ خودرو در کرمان  به دنبال اجرای محدودیت های کرونایی

سرهنگ علیرضا پریور، رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان نیز در این جلسه گفت: در هفته گذشته برای اعمال محدودیت‌های جدید مقابله با کرونا در استان کرمان، ۴ هزار و ۵۱۵ خودرو اعمال قانون شدند. 

او با بیان اینکه محول کردن این طرح به یک سازمان بدون کمک سایر ادارات، مشکل ساز است، تصریح کرد: خواستار همکاری همه نهاد‌ها هستیم.

سرهنگ پریور بیان کرد: در خصوص اجرایی شدن طرح محدودیت‌های کرونایی در استان کرمان، ۸ هزار و ۱۴۱ خودرو از ورودی استان کرمان برگشت داده شدند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.