شهادت دانشمندان کشور باعث اتحاد و انسجام بیشتر ملت است

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت : شهادت دانشمندان کشور باعث اتحاد و انسجام بیشتر ملت و حاکمیت شده و پیشرفت و توسعه کشور را سرعت می‌بخشد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تسلیت و تبریک شهادت دانشمند دفاعی شهید فخری زاده، گفت : کشور‌های معاند آمریکا و اسراییل و سازمان‌های اطلاعاتی وابسته به این کشور‌های تروریست، در طول ۴۰ سال گذشته همواره با پشتیبانی از تیم‌های تروریستی و با ابزار منافقان علیه دانشمندان و شخصیت‌های سیاسی، امنیتی، علمی و نظامی کشور عملیات‌های تروریستی انجام داده و بسیاری از نیرو‌های متعهد و خدمتگزار انقلاب را به شهادت رسانده اند.

او با محکوم کردن این اقدام تروریستی گفت : آمریکا و اسراییل گمان دارند که با به شهادت رساندن دانشمندان ما می‌توانند در راه پیشرفت و ترقی بخش‌های مختلف کشور خلل وارد کنند، اما غافل از آن هستند که در کشور دانشمندان متعهد و انقلابی بسیاری وجود دارد که راه شهید فخری زاده را با قدرت ادامه داده و هرگز اجازه نخواهند داد که راه پیشرفت و توسعه‌ی بخش‌های مختلف کشور از حرکت به سمت قله‌های عزت و افتخار باز بماند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی افزود: خون شهدای کشور باعث تنومندتر شدن درخت انقلاب می‌شود.

حیدری ادامه داد: شهادت این شهید دانشمند یک فقدان بزرگ و ضایعه دردناک است و دستگاه دیپلماسی کشور باید ضمن کردن این اقدام تروریستی، برای پیگیری آن از طریق نهاد‌های بین المللی اقدام کند.

او ضمن تاکید بر انتقام شهادت شهید فخری زاده افزود: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی کشور با اشراف کامل اطلاعاتی، عاملان و آمران این اقدام تروریستی را شناسایی کرده و با یک اقدام قاطعانه انتقام شهادت این شهید دانشمند را از مسببان آن خواهند گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار