ترور شهید فخری‌زاده نشان از کینه‌توزی دیرینه دشمنان با جمهوری اسلامی است

فرماندار کنگاور با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده که نشان از کینه‌توزی دیرینه دشمنان با جمهوری اسلامی دارد، گفت: رشد و توسعه علوم پیشرفته با ترور دانشمندان کشورمان متوقف نخواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرزاد الماسی فرماندار کنگاور ضمن محکوم کردن ترور کور، شهادت مدیر و دانشمند متعهد و متخصص را خدمت مقام معظم رهبری و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفت و افزود : شهید محسن فخری زاده یکی از دانشمندان برجسته و توانمند و یار صدیق انقلاب بود.

او گفت : ترور این دانشمند بزرگ یکی از رفتار‌های اهریمن گونه دشمن در مقابله با رشد علم و دانش است، که به طور قطع آن‌ها را به هدف‌های شوم و تاریک خود نخواهد رساند.

فرماندار کنگاور گفت: ترور شهید فخری زاده یک حقیقت را برای همگان آشکار کرد که کشورمان در راه دستیابی به قله‌های پرعظمت پیشرفت و تعالی عزمی جدی دارد.

الماسی ادامه داد: شهادت دیگر دانشمندان باعث نشد که حرکت بالنده کاروان علم و دانش ایران متوقف شود و خون این دانشمند توانمند نیز بیش از گذشته بوستان علم و معرفت را بارور خواهد ساخت.

فرماندار کنگاور افزود: به طور قطع دست انتقام الهی زودتر از آنچه که دشمن فکرش را بکند، مسببان خبیث و هادیان این ترور ناجوانمردانه را به سزای عملشان خواهد رساند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.