باشگاه جوانان زرتشتی نماینده استان یزد در لیگ یک والیبال

مدیر عامل باشگاه جوانان زرتشتی از سید محمد احرامیان به دلیل حمایت و مساعدت همه جانبه از تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، بهرام باستانی مدیر عامل باشگاه جوانان زرتشتی گفت: سپنتا نیکنام رئیس انجمن زرتشتیان یزد، با حضور در دفتر شرکت فولاد یزد، با اهدای لوح سپاس از سید محمد احرامیان، به دلیل حمایت و مساعدت همه جانبه از تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، قدردانی کرد.

او افزود: در این جلسه که بیشتر با هدف تجلیل و تقدیر از سید محمد احرامیان مدیر عامل فولاد یزد برگزار شد، در مورد ادامه همکاری و حمایت فولاد یزد در فصل جدید رقابت‌ها نیز، گفتگو و تبادل نظر شد.

باستانی ادامه داد: تیم والیبال بانوان سازمان و باشگاه جوانان زرتشتی یزد، سال ۹۸ به سرمربیگری عالیه فتوحی و مربیگری آرزو امینیان و سرپرستی آناهیتا نمیرانیان، با حمایت فولاد یزد، به عنوان نماینده‌ی استان در این مسابقات شرکت کرد.

مدیر عامل باشگاه جوانان زرتشتی گفت: برای اولین سال متشکل از کادر فنی کاملا بومی و با ترکیبی از بازیکنان زرتشتی و مسلمان یزدی و ۵ بازیکن غیربومی در این مسابقات شرکت می‌کنیم.

او گفت: تیم بانوان باشگاه جوانان زرتشتی پارسال در رقابت‌های دسته اول والیبال بانوان ایران حضور یافت و در اولین گام علی‌رغم به نمایش گذاشتن بازی‌های درخشان از صعود به دور نهایی باز ماند، اما نشان داد که در سال‌های آینده توانایی درخشش در عرصه والیبال بانوان کشور را دارد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار