ترور دانشمند هسته‌ای نشان از استیصال دشمن دارد

امام جمعه هرسین گفت : ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشورمان نشان از استیصال دشمن دارد و نشانه این است که دشمن چاره‌ای ندارد جز اینکه به چنین اقدامات کوری دست بزند برای زمین زدن نظام اسلامی.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، حجت الاسلام محمد حسین اجرایی امام جمعه هرسین در خصوص ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشور شهید محسن فخری زاده گفت : تسلیت عرض می‌کنیم ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای کشورمان را و این اقدام نشان از استیصال دشمن دارد و نشانه این است که دشمن چاره‌ای ندارد جز اینکه به چنین اقدامات کوری دست بزند برای زمین زدن این نظام اسلامی که البته کور خوانده اند.

او گفت : شبیه اینچنین اقدامات تروریستی در بسیاری از کشور‌های پیشرفته وجود دارد و در عین حال قوانینی وجود دارد که باید سازمان‌ها و نهاد‌های امنیتی کشور با جدیت و تلاش‌های بیشتری در راستای حفاظت از این شخصیت‌ها انجام دهند که البته مسببان این کار شناسایی خواهند شد و به سزای عملشان خواهند رسید و انتقام سختی از آن‌ها خواهیم گرفت.

امام جمعه هرسین افزود: از طرفی باید حواسمان باشد که با شانتاژ‌های خبری تضعیف نهاد‌های امنیتی نباید صورت گیرد و تردید در روحیه و ذهن ملی نباید صورت گیرد.

حجت الاسلام اجرایی افزود: این خون‌ها باعث رونق نظام اسلامی و اقتدار بیشتر کشور میشود و دشمن به واسطه این ترور‌ها هیچ نتیجه‌ای را نخواهد گرفت .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.