چند خبر از دنیای سینمای ایران/

مسعود اطیابی کارگردان «ناجورها» شد/ آغاز پیش تولید فیلمی با بازی کامران تفتی

با اعلام تهیه‌کننده سریال نمایش خانگی «ناجورها»، مسعود اطیابی کارگردان جدید این سریال شد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج محمدی تهیه کننده فیلم سینمایی «ناجورها» گفت: همایون اسعدیان به عنوان یکی از برجسته ترین کارگردانان و نویسندگان هنر صنعت تصویر، به دلیل حضور و همزمانی در دو پروژه دیگر، از کارگردانی سریال «ناجورها» انصراف داد.

وی افزود: با مذاکرات انجام شده مسعود اطیابی کارگردانی سریال با نام موقت "ناجورها" را بر عهده دارد.

محمدی اضافه کرد: در حال حاضر تیم تولید مشغول انتخاب بازیگر و همچنین آماده سازی سناریوهای این مجموعه به نویسندگی بابک کایدان است تا هر چه زودتر کار برای تولید آماده شود.

گفتنی است این سریال برای پخش در شبکه نمایش خانگی آماده می شود.


بیشتر بخوانید:


پیش تولید «بازگشته» آغاز شد

فیلم سینمایی «بازگشته» به نویسندگی و کارگردانی و سرمایه گذاری ندا محمودی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی به تازگی وارد مرحله پیش تولید شده و با دریافت پروانه ساخت و انتخاب کامل عوامل ظرف یکی دو هفته آتی مقابل دوربین خواهد رفت.

از میان بازیگران تاکنون حضور کامران تفتی، السا فیروزآذر، آیدین ختایی، زهرا داوودنژاد، محمد آقامحمدی، (با معرفی) سمیه مهری، سحر آقاسی، محسن علیمحمدی، زینب قادری و (با حضور) افسانه چهره‌آزاد، به همراه بازیگران خردسال: حامی ترابی، رها قربانی، محمد مبین موسی‌لو در این پروژه قطعی شده است.

«بازگشته» یک ملودرام اجتماعی در سبک نوآر است و در خلاصه داستانش آمده: سایه، زنی خانه‌دار است که با وجود داشتن بیماری روانی، با همسر خود امیر دچار مشکلات عاطفی شده است. او برای زندگی و عشقش تلاش می‌کند، ولی امیر....

این فیلم اولین تجربه کارگردانی ندا محمودی محسوب می‌شود. محمودی پیش از این به عنوان سرمایه‌گذار در پروژه سینمایی «مهمانخانه ماه نو» حضور داشته و «بهشت قطعه ۲۰۳»، «آتشکده برفی»، «وطن»، «برای ایران می‌جنگم» و «رستم و سهراب» اسامی فیلم‌هایی است که توسط وی ساخته و در دست تولید قرار دارد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار