قرارداد‌های فوتبال بانوان، از حرفه‌ای گری تا واقعیت

بازیکن تیم فوتبال بانوان سپاهان گفت:مقایسه قرارداد فوتبالیست‌های بانوان و آقایان بیشتر شبیه به یک شوخی است.

مریم رهیده هافبک تیم فوتبال بانوان سپاهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان در خصوص تعطیلی ۸ ماهه مسابقات لیگ برتر گفت: جدا از بحث بدنی، دور شدن از جو فوتبال آسیب‌های دیگری برای بانوان فوتبالیست داشت و بازیکنان در بلاتکلیفی به سر می‌بردند. در این ایام همه بازیکنان تمرینات انفرادی خود را داشتند، اما این تمرینات در حدی نبود که به آمادگی تیمی کمکی کند.

او با اشاره به اردوی پیش فصل سپاهان گفت:خدا را شکر تمرینات ما به  شکل پر فشار انجام شد تا بازیکنان به سطح آمادگی لازم برسند، با توجه به اضافه شدند بازیکنان جدید و تغییر سر مربی،  تیم ما در این فصل شرایط بهتری پیدا کرده است.

رهیده افزود: جدا از سه سالی که سپاهان در فوتبال بانوان تیم داری کرده، به نظر می رسد امسال نگاه این باشگاه به تیم فوتبال بانوان نگاه بلند مدت است و با اضافه شده خانم امیر شقاقی که بهترین مربی حال حاظر کشور هستند آینده این تیم امیدوار کننده است.

هافبک تیم فوتیال بانوان سپاهان ادامه داد: در فصل جدید بدنه اصلی تیم حفظ شد و با توجه به نقاط ضعف تیم بازیکنان مورد نظر سرمربی به تیم اضافه شدند که تاثیر مثبتی بر عملکرد تیم خواهد داشت.

او در خصوص پوشش رسانه‌ای مسابقات فوتبال بانوان گفت: متاسفانه نبود رسانه‌ها باعث شده بانوان فوتبالیست دیده نشوند و این باعث شده پیشنهاد از تیم‌های خارجی برای آن‌ها نیاید، سال‌های گذشته حضور رسانه‌های اصفهان در مسابقات بانوان پر رنگ‌تر بود، البته همه جای کشور شاهد این موضوع نبود، ولی از سال گذشته نبود رسانه‌ها در مسابقات باعث شده فوتبالیست‌های بانوان دیده نشوند. وقتی رسانه‌های ورزش بانوان را پوشش ندهند، اسپانسر‌ها هم کمتر به ورزش بانوان توجه می‌کنند.

رهیده در خصوص مبلغ قرارداد بازیکنان فوتبال بانوان گفت: مقایسه قرارداد فوتبالیست‌های بانوان و آقایان بیشتر شبیه به یک شوخی است، سقف قرارداد بانوان در بهترین حالت ۲۵۰ میلیون تومان است.

او در پایان گفت: شرایطی که باشگاه سپاهان برای تیم فوتبال بانوان مهیا کرده بسیار مناسب است و از همین اول فصل تغییرات کاملا محسوس است، در باشگاه سپاهان بسیار به بازیکنان بها داده می‌شود این در حالی است که در بسیاری از شهرستان‌های دیگر شرایط خوبی برای تیم‌های مهیا نیست.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.