تکرار حکایت ناکامی دقیقه ۹۰ رایکا

رایکای بابل در مصاف با تیم پارس جنوبی جم، مغلوب گل دقیقه ۹۰ حریف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،رایکا بابل در هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل پارس جنوبی جم در دقایق آخر با نتیجه  ۲ بر ۱ شکست خورد.

در نیمه اول بازی، تیم رایکا بازی قابل قبولی ارائه داد و چندین موقعیت گلزنی نیز خلق کرد، اما در گلزنی موفق نبود.

نیمه اول بازی با وجود افت وخیز‌های که وجود داشت، بدون ردو بدل شدن گلی پایان یافت.

رایکا در دقیقه ۵۱ دروازه اش را بر روی یک غفلت باز شده دید. علی عباسی بر روی سانتر کوتاه ارسالی از سمت چپ موفق به گشودن قفل دروازه رایکا شد.

۲ دقیقه بعد علی خسرونژاد مهاجم گلزن این تیم مانند بازی هفته اول گلزنی کرد و دروازه نماینده بوشهر را با ضربه سر به زیبایی باز کرد.

در حالی که دو تیم به تقسیم یک امتیاز قانع شده بودند، علی فاتح بر روی سانتر ارسالی از سمت چپ محوطه ۱۸ قدم رایکا، دروازه این تیم را در دقیقه ۹۰ فتح کرد تا تیم بابلی با شکست شهر جم را ترک کنند.

حکایت ناکامی در وقت‌های اضافه برای شاگردان نادر دست نشان در این بازی هم مثل بازی اول که در دقیقه ۹۴ مقابل استقلال ملاثانی گل خوردند، تکرار شد.

ترکیب ۱۱ نفره تیم رایکا بابل در دیدار با پارس جنوبی جم را سعید ابراهیم پور، امیرحسین نادم، سیدجواد شفیعی، امیرمحمد شیرخانی، شاهین عباسیان، امین رضایی، حسین رسولی، طاهر صادقی، جواد علی بابایی، مهرداد قاسمی نژاد و علی خسرو نژاد، تشکیل می‌دادند.

در پایان هفته دوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم پارس جنوبی جم با ۶ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت و رایکا بابل هم با یک امتیاز و به خاطر اختلاف در تعداد تفاضل گل در جایگاه پانزدهم جدول رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور ایستاد.
 
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار